2011年7月7日 星期四

hi , 妳好 ~

2011年7月8日下午2:47公開累積瀏覽 493 16



 跟  cherry  午聚  ~  


  7 - 07 - 2011



今天約 blog  友仔 " 大頭妹 cherry " 見面 , hi 妳好呀 靚女 



其實妳應該叫 大眼妹 先啱 , 妳對眼咁大



我哋揀咗去 尖沙咀 嘅 伊呂波 食晏



今日佢哋嘅 lunch time 好爆 , 我哋冇房坐 , 坐咗出面嘅 塌塌米



午餐又係例牌 ~ 好味嘅牛肉燒 + 大 set 


  
 

  
 


雖然我哋係第一次見面 , 不過一啲隔膜都冇  ,仲一邊食一邊傾  , 傾得好開心 



食完晏  我哋仲去埋 The one , 因為 大頭妹 要請我食 Yogurt   



原來佢團購咗呢間嘅 Yogurt 卷 , 只須 $ 15 就可以換倒一張 $ 40 卷 , 好抵呀 , 下次有咩筍嘢記得話我知呀 


   

我揀

咗 話梅味 綠茶味 荔枝味 yogurt 配 蜜糖杏仁 紅豆 爆珠 荔枝椰果 古古力餅碎



     




  大頭妹 嘅 Yogurt 有綠茶味 北海道牛奶  落咗好多料  好豐富又色彩賓紛  






 食埋呢個餐後甜品 我哋仲去咗 龍城 , 不過行咗一陣我就有事要走先 , 我哋下次再約過啦 





今日收倒 "大頭妹 " 送我嘅韓國之旅 手信 , 全部都係扮靚靚嘅 , 好啱用 , 多謝哂妳呀   佢仲送我一張 yogurt 卷請我 老細 食  , 我代 老細 多謝妳  





   



沒有留言:

張貼留言