2011年7月6日 星期三

大頭蝦

2011年7月8日下午12:38公開累積瀏覽 561 21



又見小米  ~   6 - 07 -  2011


今日 同 大米 + 小米  & sand sand 去咗食 lunch



呢個可愛小米 冇見一個月多 又大過咗好多



好鐘意佢唔怕 "生保" 我一俾手就肯跟我比我抱抱 



不過我呢個 姨姨 真係冇鬼用 , 抱一陣已經手仔軟



難怪 大米 妳 唔願帶佢出街啦





我哋揀咗去 pokka 食晏



午餐 + $12蚊 有餐湯 , 餐包 or 沙律 + 飲品





 米芝蘭 揀咗 忌廉湯 + 餐包  ~  睇落唔錯


   
 
 

 我 & sand sand  揀咗沙律  ~ 呢個沙律麻麻哋 .     sand sand 嘅 漢堡意粉


  
 
 

   米芝蘭 嘅 牛柳粒石鍋飯 我 嘅溫泉蛋漢堡意粉



  

 








今日 收倒 sand sand 送我嘅 生日禮物 , 好多謝妳咁有心 , 我嘅生日過已經咗咁耐妳仲 keep 住份禮物 , 真係十分之唔好意思  



 




 仲有 米芝蘭 送嘅 " 森之卷 " & 自家製 頭髮 cool    多謝咗妳先   



 






今日做咗大頭蝦   本來今日嘅約會係另有任務 , 可惜我出咗門口去到目的地先醒起 ~    唯有遲啲再約過妳    

沒有留言:

張貼留言