2011年7月2日 星期六

放肆的午餐

2011年7月2日下午11:49公開累積瀏覽 656 30

日本 理  ~  下午茶餐


今日同老細 出咗去深水埗 買嘢


順便去埋嗰附近搵食


泊好車後一行出嚟 老細就睇見 呢間 "駿 "日本料理


佢話 > 不如去呢間試吓吖


( 呢間料理 其實早兩年前我都話想試吓, 等到今日佢終於都同我去試喇 )


入到去睇見佢哋裝修都幾好 , 幾有特式 , 仲有二樓 tim , 都幾大間吓喎


諗唔到呢啲舊區開嘅料理店 都幾有誠意 , 唔會求求其其


,   
  
   

入番正題 .


  我哋坐低後打開餐牌研究吓 , 佢哋食物款式都幾多幾吸引 , 價錢又唔貴 , 下午茶仲好抵食 tim !


 我揀咗客 炸雞翼 + 蟹籽沙律  跟飲品只係 $ 18 蚊  


    呢個餐 兩樣都好味 , 幾抵食 


 

 老細就揀咗客 焗豬扒飯 跟飲品都係  $ 35 蚊   ( 日式料理有焗豬飯食 ? )


    呢個焗豬飯都唔錯 , 仲好鬼大兜吓 , 我都要幫 老細 啃咗幾啖


 

 

再加多一客 蕃薯 + 南瓜 天婦羅 $ 40


   一客每款有4 件 炸得幾靚 , 不過啲蕃薯就厚咗啲硬咗啲


  



餐飲 ~ 老細 嘅凍奶茶 + 我嘅凍 0 茶


 


埋單都係 $ 105 蚊 幾抵食 , 搵日試吓嚟食晚飯先



食完呢餐行埋街買埋嘢返歸後 我已經即刻踩番一粒鐘機希望減番頭先食嗰餐嘅卡路里

沒有留言:

張貼留言