2011年7月1日 星期五

久違了 ~

2011年7月1日下午10:46公開累積瀏覽 592 19

   蔥炒蟹    ~ (做法)

  
1 - 07 - 2011


 我 "老豆" 喜歡 煮好嘢食


所以每到大時大節都例必親自下廚


薑蔥炒蟹 就係我 "老豆"   嘅  " 撚手菜 " 其中之一款


 屋企人個個都好鐘意食 , 喜愛嘅程度真係連一片薑一條蔥都食埋冇淨


所以次次返屋企做節食飯 , 老豆一定整呢個餸俾我哋食 


可惜佢走咗之後屋企就好少再整呢個餸 , 因為冇人整得好似老豆整嘅咁好食   


今日突然好想食 ~


即刻走去街市睇吓有冇大花蟹賣 


果然有呀 , 雖然都幾貴 , 不過都買咗一隻大嘅


買返嚟後沖洗吓 就叫 老細 幫我斬件


  

然後就到我一手一腳搞掂佢


首先將斬件後嘅 蟹 印乾水份 然後 撲 上生粉


燒熱油後落薑片爆香 , 然後將 蟹 倒入鑊內炒至7 成熟  


( 其實應該走油先然後再落鑊爆炒 , 不過我跳咗呢一 part , 直接落鑊炒 ) 


    
 

落生抽 , 蠔油 , 糖 , 鹽調啱味後  加少許水 然後蓋上蓋焗一陣至收乾水


    


最後落埋蔥段炒至全熟熄火上碟  .

沒有留言:

張貼留言