2011年7月19日 星期二

開心暑假 第一聚 ~

2011年7月20日上午1:07公開累積瀏覽 1159 22



松家放題  ~  19 - 07 - 2011





呢個星期我哋一班 blog 友仔們 嘅小朋友 已經全部開始放暑假 lu 


放暑假之前啲媽咪 blog 友 & 小朋友 都好克苦耐勞地迎接考試


最終大家嘅努力都得到好好嘅回報 , 所有小朋友都考得好成績 


今晚我哋就 齊齊 去擦餐勁 嘅慶祝 慶祝 開心迎暑假  

出席嘅有 >

主席 , 菲仔 , 硬琳 + 大冬瓜 Anson . 攪攪震 + 桐桐 . Darling , Mei , Joe joe + 欣欣 ,  Sandy + 大少 二少 ,    


今次揀咗呢間放題位處中環 好近地鐵站 ~ 方便


而且貪佢 5 月份新開業 , 食物質數應該都保持倒 未咁快會變差

     


呢間放題除咗任食 仲有任飲 , 先嚟一杯巨蜂提子梳打 , 佢嘅鮮橙汁都好正架 , 杯中仲浮住幾粒橙核 真係好新鮮呢 ~ 可惜呢杯我唔掛住飲唔記得影  




食物方面 先嚟 >  刺身拚盆 , 壽司


 燒羊架 , 銀雪魚 , 日式餃子 , 炒什菌 , 炒飯 , 炒什菜

1

燒粟米 , 燒翠玉瓜 , 海胆 , 軟殼蟹 , 吞拿魚手卷 , 燒多春魚 , 吉列蠔


天婦羅蝦 , 冬菇 , 茄子 , 南瓜 , 蕃薯


海鮮豆腐鍋 , 薄燒牛柳 , 芝士年糕 , 蟹粥 , 蕃茄沙律 , 蟹籽沙律


佢哋新張期間仲每位客人多送一款特別美食 有>
 鐵板燒大蝦 , 鵝肝多士 , 牡丹蝦 位揀一款
   


 食飽主菜後就輪到食雪糕 , 有 紅豆 , 綠茶 , 菠蘿 , 芝麻 味
   

        我好貪食 所以試哂 四種味 
     

呢間放題嘅食物款式真係好多好多 , 其實有好多我哋都冇叫到 , 因為都唔知食得邊樣好 , 所以揀咗啲最正嘅嚟食先 , 有啲食物我冇影到 ( 因為掛住食呢 )

今晚大家都食得好開心 , 小朋友食飽飽後就分開男仔一班玩 , 女仔一班玩 , 我哋大人就傾傾講講 笑吓 就過咗一個好愉快嘅晚餐聚  

多謝 Joe joe 送嘅自家釀製 荔枝酒    

沒有留言:

張貼留言