2013年9月25日 星期三

回鄉渡假 ~ 泰國遊 day 1

24 - 9 - 2013

Yeah  ~ 我又返咗鄉下喇

 


好彩日子擇得好未被隻小天兔打亂可以順利起飛順利到達

今次回鄉又住番我老細指定呢酒店( ( Pullman Bangkok Kingpower )

近呢5年我哋都住咗呢間酒有4次喇 =.=;

因為老細喜歡呢間酒店環境空間夠大,自成一閣得嚟又靜中帶旺

由酒店步行出BTS 站只需約5分鐘( 仲有個小型商場 )而沿途大街有好多地道食店與街頭小食(啱哂喜歡食街頭Buffet 嘅我哋)^0^

所以再住呢間酒店令我感覺好似返咗別墅 ( 發白日夢中 ) ~ kakakaka

可能酒店有我哋以往日住記錄知我哋要求,所以職員為我哋安排咗個望泳池景嘅房(雖然唔係高層但景觀唔錯,我鐘意呢)^^

入到房仲發現有份好精緻嘅朱古力放在小抬上 ~ 好窩心呢 ^^
 



放低行李後老細已急不及待要出去醫肚,再掃咗啲小吃返酒店食飽飽再睡一睡差番電再出擊!

 


嘩,睡了約兩個鐘起身打開窗簾發現原來下了一場大雨( 好彩我哋起身後雨已停了)

不過老細怕再落雨所以晚餐喺酒店附近嘅泰式餐廳搞掂,飯後再行下商場同附近嘅小攤檔就回酒店hea 了。

 
 

 
 

沒有留言:

張貼留言