2013年10月1日 星期二

新玩具 ~ LC 茄子色 Skillet grill

23 - 9 - 2013



hi , 超級懶隋嘅家務助理反完返嚟啦 !

去反咗5 日, 原本想日日直擊報導行程 , 可惜得第一晚有時間比我打咗第一日行程外

跟住打後幾日就掛住行行行 , 買買買 , 食食食  ~ dum 懶咗個心 tim ^^

返嚟後又有好多濕碎嘢搞 , 冇時間執相 , 所以要遲少少再分享餘下幾日嘅遊記



請番呢個 煎pan 先

話說去旅行前 LC 又開倉 , 原本約咗 FIAN 去掃貨架

點知比隻 天兔 搞亂哂 要告吹 ~ 激死 ><

誰不知星期日fian來電 話 > 因打風關係所以冇人排隊掃貨 , 場面冷清 可以慢慢揀唔水急

朋友仲即時 whatsapp 貨品比我參考 仲幫我入埋貨 免我舟居勞動 感激 感激 <3

因為冇親自落場選購 , 又唔想朋友辛苦幫我做咕哩 , 所以只係叫朋友幫我買咗呢隻 茄子色嘅 Skillet grill 襯番我早期買嗰兩隻紫色焗盆 ^^

心急的我第二日即刻去朋友家接呢個 心頭好 回家 即晚開光 ~ hahahaha

因前一晚有朋友來我家作客淨咗好多食物 , 有啲牛頸脊厚切 啱哂我開光用 ^0^

天靈靈 , 地靈靈 , 乖乖聽話咪咋型 ~ 開始


先放牛油落pan 煮溶


然後放上牛頸脊肉輕輕辣熟兩面即可




由於牛頸脊係一小片 所以煎唔倒清式嘅格仔 , 下次要用塊大牛扒再嚟過 ^-*









沒有留言:

張貼留言