2013年10月12日 星期六

我又蒲頭喇 ~

LC grill  煎格仔牛扒 ~ ^0^

12 - 10 - 2013






去完旅行後便失蹤 了十多日

原因就係為咗隻 C 啞虎囉

提起佢就激鬼氣

事原係我去旅行前已經比佢做了備份 ,但係頭兩次啲備份檔案都唔齊 , 搞到我要一而再去叫佢重新備份

直到我去完旅行返嚟佢都仲未覆我 >.<

求人不如求己 , 索性自己COPY 起啲網誌與相片

由09拿到13年 Total 有9百幾篇網誌, 6千幾張相 @.@

我要開咗好多晚夜車先"吸"得哂呀陰公T-T

搞到我冇時間寫blog , 遊 blog , 連飯都煮少咗比老細食

好彩 老細 都好睇諒我 , 知我好緊張呢個 blog所以冇咋形

 ( 因為我之所以寫 blog 係想記起我嘅生活逸事 , 就如日記一樣 , 留待日後老人痴呆發作時去尋回記憶 )


唔鬼再講呢隻衰虎 , 講番我件扒 ~ hehe 

  
旅行返嚟後我間中都有整晚餐

呢晚又試吓用新 c 坑 煎牛扒

早前買咗幾塊 安格斯帶骨肉眼 扒 ( 好味 , 抵食 )



老細話要 7 成熟 , 所以我只係咁易兩邊煎吓 煎到有格仔紋 

*其實我都唔知有冇 over 架 * hehe





好彩切開後見件扒仲好粉紅色 ,即係冇過熟啦 ! ^0^




yeah ~ 成功了 ! ! !


是日晚餐 ~

香蒜格仔扒 , 三文魚沙律菜 , 南瓜蟹肉湯





沒有留言:

張貼留言