2013年10月15日 星期二

泰 ~ hea 遊 25 - 9 - 2013



Day 2 ~ 泰扺食 ^^


今次回鄉渡假 真係渡得好 hea 又平民

首先係日日瞓到11- 2 點先起身去行街食嘢

所以今次book嘅酒店房係out 咗早餐

*老細都不知幾開心 ,  可以唔使朝朝早專登起身落去食早餐*


今日嘅行程就係 >
第一站 去咗 MBK 食老細至愛 豬手飯 

 
然後落咗去咗行 Siam Square 再一直殺過去 Siam 行街行超市

  
喺 SIAM 培市掃完貨順便食杯黑炭綠茶 雪糕 ~ so yummy  
 


















原本諗住返酒店泳池囇吓太陽游水hea 吓 , 點知返到酒店附近行咗一陣商場出嚟就見個天都黑哂 , 知道好快就會落一場大雨 , 好彩咁啱有架酒店嘅免費 "督督" 停咗喺商場外 , 即時跳上車 ~
返到房放低今日嘅戰利品後見冇得去泳池 hea 就索性瞓個晏覺
 , 夜啲再出動去搵食 ^^

差電完畢 , 雨又停了 , 我哋又再出動 ~

今晚我哋行咗出去咗 BTS 附近一間餐廳鋸扒 ~ 呵呵

事原我哋今日蒲完返嚟時喺商場附近發現呢間餐廳幾吸引, 行埋去昅吓個餐牌睇吓有咩好食

不昅就由自可 , 一昅就驚喜哦 *0*

巧平哦 ~ 真係巧平哦 ~ 唔怪豬得食晏都貢多人等位啦 !

  
我哋等咗一陣就好快有位 , 佢哋啲扒嘅價錢由 $7x匹 - $3xx匹
 
即係港幣廿皮 - 70幾皮倒咋 ! 
   
我叫咗一客 燒排骨 & Fruit Punch
 
老细就要咗份最貴嘅肉眼扒 + 一支啤酒 , 一客沙律 .   
                  
佢哋嘅扒餐全都會跟 一件 牛油多士 , 薯條 , 菜絲沙律 . 同香港嘅好唔同  ^^


                      我嘅燒排骨 , 不過唔夠香口

 
老細 嘅肉眼扒 味道唔錯 ^^
 
  

 
呢個蜜糖蘋果沙律好好味

  
 埋單只係  > >  >  >   漏咗個沙律未計    
 
 
 加 埋 對番 HK$ 都只係 150 蚊 , 好鬼抵食呀 ^0^
  
食飽飽又出去蕩咗一陣
 
今年1 月份過嚟時已經發覺呢個商場週邊 開咗唔少臨時檔仔
 
有食嘅 用嘅  着嘅 , 扮靚嘅 成個小型夜市咁 , 好正呀 !
 
 
 
 


 
行吓睇吓 原來時候已經唔早 (  泰國時間 9:30 ) 好多小檔已經開始收檔 :(
 
唯有回頭行去附近嘅 7仔 買啲飲品同零食 然後回酒店 hea  
  
 wa ~呢隻明治 咖啡奶 , 朱古力奶 好好飲呀 ^_*
 
  
 
 
見時間咁早就拎啲戰利品 出嚟點算吓 ~ hehe
 
 
 
 
影完相收番埋啲戰利品後 睇咗一套片 老細又話肚仔有啲餓要食宵夜  
 
好彩我醒 晏晝喺 siam 已經買定宵夜 呵呵 ~  
 
有芒果糯米飯 , 牛油切蛋 , 酒店附近檔仔嘅 烚粟米 & 丁蟹 ^0^ 
 
 
haha 蟹仔細細 但對鉗好大呀 ^0^ 
 
 
食飽宵夜 去沖涼Zzzzz  
明天繼續 ~

沒有留言:

張貼留言