2013年10月21日 星期一

泰 hea 遊 26 - 9 - 2013

day 3  ~ 泰地道

今日嘅行程 > > >

先落唐人街 "唱" 錢 
  *我哋鍾意去 唐人街嘅 林真香( 老鋪 )同四眼仔"唱" , 因為佢比嘅對換價都幾抵 , 高過一般找換店*
又可以順便行街買嘢食嘢 ~ ^0^

最近呢幾次過去我哋都冇食魚翅 ( 支持環保 ) :目
雖然唔食翅但都一定要食番煲 粉絲蟹煲
由其鍾愛呢一間 呢  ~ 銀都  

簡簡單單嘅 午餐  >
 
粉絲蟹煲 + 蟹肉炒飯 + 炒通菜  
  
食完晏 即刻比老細催促我要趕返酒店游水囇太陽
 
今日好好陽光 , 啱哂落泳池 hea ~ 
 
哈 ,  仲多咗一竇雀仔玩 呀 ^^ 
 
 
 
 

hea 到日落西山 , 雀仔都返哂竇 , 老細又要返房搵 周公傾計

今日我唔睬佢喇 , 各自梳洗完畢約好時間去食dinner 就佢有佢瞓覺 , 我就獨自去行街 ^0^

因為尋晚行得唔夠喉 , 所以今晚我要行番夠本 ~ 哈哈
 
 
 
 
 
真係唔行就由自可 , 行吓行吓 原來我行到去了勝利紀念碑tim *0*

呢個夜市集原來好長好多嘢睇架 ~ 巧爽呀

如果唔係約咗老細真係想再行多陣 ~

今晚 我哋去咗呢度 泰地道 > 火鍋 + 烤肉

 

$139 B 任食 火鍋 + 燒烤 , 平到呢 ~  *0* 

哈哈 , 係呀 , 熱 C 辣辣食火鍋 + 烤肉  , 因為我哋要開始學習容入泰國平民式生活為未來作準備呢 ~ ^^  
                       

酒 水 冰 另計 , 但都好平囉 !

呢度係自助式取食物 , 有海鮮 , 肉類 , 蔬菜 , 生果 , 沙律 , 甜品 , 又有熟食 如 烤麵包 ,  炸雞 , 薯條 , 魚蛋類 , 炒海鮮 ,  雪糕 . . . . 

款式都幾多吓 , 有啲都幾好味架 !
  
 


  今日遊蕩咗一日嘅收獲 >  
                                               貼紙   
 電話塞
 公仔
 
按摩膏 
 
靚圍裙
 靚爆Kitty指甲油 
 

 

沒有留言:

張貼留言