2013年9月7日 星期六

松葉蟹肉 PIZZA

5 - 9 - 2013 ( made )




早期喺 美食博覽 買咗包 松葉蟹肉

好抵呀 , 原價$200 , 0架 0架 先生 收我 $150 咋 ~ 呵呵



今日拎咗1/5 出嚟溶雪解凍 整 pizza 食

仲加咗啲蝦仁 ,紫洋蔥 , 蘑菇



原本仲想加啲粟米粒 同 菠蘿 架 , 點知原來已經用哂

不過淨係呢幾樣材料已經將個 pizza 堆到成個小山邱咁高 ~ 哈哈 . . . . . 





搞掂 , 食得 ~
 
 
 

諗住佢係急凍蟹肉碎 味道可能麻麻哋 , 點知食落都有蟹肉味 ok 喎 !
 
 
 

 

* C 啞虎 我早幾日 click 咗比佢備份 , 第二日已經收倒 mail 通知 話我嘅備份已經完成可以去下載

點知我載完出嚟睇吓個檔案 裡面係吉嘅 ! ! !  乜都冇 *0*

初時我仲以為我部 手提電腦冇解壓程式 , 又走去安裝番

點知再開又係 0 >.<

搞咗我成晚都搞唔掂 , 最終再send 咗個 msm 話比 啞虎 知咁嘅情形

今日再收倒佢嘅 mail  > 原來係佢哋號系統出錯 , 叫我再去重新做過 備份 @.@


真係比佢反 C  ;>.<;





沒有留言:

張貼留言