2013年9月17日 星期二

襯高興 ~ 奶皇迷你月餅

17 - 9 - 2013







原本今年冇諗住整月餅架

因為實在太多嘢等住我搞 , 淨係呢個9 月已經有7個飯局 =.="

仲未計同朋友食晏嗰啲,月尾去旅行前又要搞埋啲濕碎嘢先

所以今年冇諗過整月餅,反正朋友們已經送咗兩盒月餅比我哋 ( 肯定食唔哂 )

點知比blog 友仔may may 整嘅靚爆奶皇月引到我即刻心癢癢,手痕痕 tim

又見自己未整過焗嘅月餅 ( 之前都係整開冰皮月 ) 又好想試下 ^0^

第一轉跟咗網上個新食譜整,可惜焗完出嚟試食後發覺味道冇佢哋講嘅正囉!

  加上第一次玩焗月餅,火候 技巧未能掌握到,所以效果一般 T^T


事後檢討,再向may may請教,再嚟笫二cake 

呢一轉印模效果尙算理想,不過火候仍未掌握得準,有啲過火了 >.<

可惜家中材料已盡加上真係冇多餘時間比我再挑戰

明年我一定會再出戰 ~ 嘿嘿 . . . . . .





沒有留言:

張貼留言