2013年9月3日 星期二

夏日涼浸浸 ~

七彩冷麵 ~

3 - 9 - 2013



呢幾日掛住同間新屋裝修 都冇時間整嘢食

尋晚摷咗呢包七彩冷麵整嚟食 , 配埋日式麻醬 , 蟹柳 青瓜絲食真係yummy yummy 呢 ~



* 記得第一次食呢隻冷麵係兩年前 blog 友 mei 送嘅伴手禮 , 之後發覺 sogo 有得賣我就耐不耐都去買番包整吸食 , 鍾意佢有啲色彩夠靚靚 ,視覺享受呢 ~ *  



今日繼續 搞 搞 搞 , 捐窿捐隙搵 Setting


有好多 blog 友相請番 , 不過有部份就仲未相遇倒 

我已經 copy 咗佢哋呢度嘅部地埗然後貼上 , 不過唔知點解都係 add 唔倒佢哋嘅 , 何解 呢 ? ? ? 

blogger 同 g+ 其實係咪相連 ? 還是係分開兩樣嘢呢 ? ?


仲有就係發覺啲版面好古怪 , 同一個 post 喺A 版面可以直接留言 , 但係一 click 入B 版面留言就要打篇碼 ? ? ?

食啲嘢先一陣再 煙酒 煙酒 吓 . . . . . . . . . . . !

























4 則留言:

  1. 我喺美食節都買咗呢款七彩冷麵!

    回覆刪除
  2. 美食節都有 ? 我冇留意到有 , 如果亂倒我都會買 一定抵買啲 , 妳整咗食未 ?

    回覆刪除