2013年9月5日 星期四

楊枝甘露 ~

迷失了 ~@.@


blogger , g+  夠竟有無分別 ?

係相連 共通 , 還是獨立個體 但可以互通 ? ?

點解我會咁問 ?  因為我發覺我嘅網頁面click A  同我喺 yahoo blog 差不多 ,  成個版面係自己 網誌

but 另一個頁面 B 就係blog 友仔喺其他blog 友嘅網誌上留言而彈出嘅 blog .
搞到我成日以為喺自己嘅 blog 友出咗 blog , 但一click 入睇發覺原來入錯屋 ><

另 1 > 有 blog 友想喺我嘅網誌上留就要打篇碼先可以留言 , 何解呢 ?

 另2 > 仲未識簡單法去 遊 BLOG , 請各位 BLOG 友見諒 見諒

係咪因為我用咗 blogger 又用埋 g+ 所以先咁混亂呢 ?
還是我 set 錯嘢 搞成咁 ?
又或是 google 嘅功能說你咁 ~ ~ 混亂 呢 ?

好想 google 有真人教學 , 教我整一個簡簡單單又易用嘅 blog 呀 T^T




甜品 ~ 楊枝甘露


比呢個 BLOG 玩 C 了 , 行開下整個甜品食 醒醒神 再繼續 博過

中秋將近 啲碌柚特別甜  , 用嚟整甜品 真係糖水都唔使加

我冇用西米 , 反而加咗水晶珠 鍾意佢通透得嚟咬落脆卜卜 好有口感呢  ^0^ 
顯示較少



沒有留言:

張貼留言