2016年3月28日 星期一

櫻花蝦。米餅

2016-3-25 made


昨晚整米飯漢堡時煲多咗飯 原本想今晚做炒飯食埋佢
點知有朋友約食tea (4點先開始食)-_-#
食完都5點幾差不多6點先分手回家。
仲邊有胃放得落啲隔夜飯吖!
如果倒咗佢又好嘥,再留多一日又怕太硬唔食得 最終都係要掉咗佢,索性跟 台灣友試整呢個 仙貝(即係 米餅)反正廚房材料齊哂:目

睇完台灣友嘅食譜後 見佢喺調味方面 好似重手咗啲,所以我只參考沒有跟隨,我用咗自己嘅做法同用具去做,嘻嘻!

先將隔夜米飯+糯米粉同調味料落機打勻 然後洒上櫻花蝦 海苔後壓成薄片
放入我的V仔內 用'呢絲'板模烤2.5分鐘
完成後 放涼 入盒。
*可能近期太潮濕了,第二日食有點un un哋,我即刻將米餅再用V仔回烤1分鐘將米飯嘅水份烤乾放涼後再入回盒中。
第三日食都仲好脆呢* ^0^
But 味道方便都係咸咗啲,等我改一改我嘅配方做多次 成功後再分享食譜!

沒有留言:

張貼留言