2016年3月25日 星期五

Rice Burger 米漢堡(食譜)

2016-3-24 made
我同老細喜歡食晏時討論吓晚餐食咩好。
實情係由我問 >今晚想食咩呀 ?
佢就比意見話 > 不如煮乜煮乜煮乜吖!我聽完後 > 多數否決咗佢提意
其實我一邊聽就一邊自己諗緊煮咩好,佢嘅提意永遠都係只供參考 好少錄用,哈哈哈哈!
今次也不例外,因為我已經諗倒整咩 嘿嘿。
前一日喺吉豬超市掃咗啲食材都未煮哂,仲有啲鮮牛肉(樣樣淨番少少)同埋細半煲湯,
所以要一鋪過清哂佢!
今晚就食米煩(飯)漢堡啦(好耐冇整喇)
回家後即刻洗米煲飯,摷埋啲小圓形矽膠模出嚟整漢堡飯^0^配埋少少煙肉蘑菇炒露荀,煎釀雞翼+隔夜湯。又可以清埋啲廚餘 真開心 呵呵!

洋蔥牛肉米飯漢堡食譜 ~ hanhan
材料:
A.熟米飯      兩碗
   壽司醋      半湯匙
   糖              一茶匙
B. 洋蔥          半個
    鮮牛肉      200g
    日or 韓式燒肉汁  兩湯匙
     水            半碗
做法:
1. 將煲好米飯加壽司醋 糖 拌勻 將米飯,不'入圓形平底模內壓實實的然後攤凍
2. 落少許油燒熱鑊然後將米飯漢堡放入煎香脆兩面 上碟先!
3. 落少許油炒香洋蔥,然後落牛肉一起炒至牛肉7成熟,落醬油炒勻 再落水蓋上蓋轉慢火焗至洋蔥軟淋 收汁熄火。
在米飯漢堡上唧上蛋黃醬再加入炒好洋蔥牛肉變成漢堡,上碟 食得😊

後記
朋友們見我整咗呢個米飯漢堡 以為我睇咗某飲食節目介紹了一間米漢堡專門店而跟佢整。
其實真係佢哋唔講我都唔知原來有間咁嘅食店,米漢堡我都唔係第一次整 以往都整過了(可能太耐了 所以冇人記得)除了米漢堡 我仲整過米pizza 嘅呢!

沒有留言:

張貼留言