2016年3月11日 星期五

2016-3-10 親友飯聚 ~大廚小館

姑奶一家4口又到日本滑雪 順道回港探親
今次老細個姨生女 仲帶埋 Peter 仔返嚟遊玩!
我哋更係要熱情地招呼吓佢啦,嘿嘿
所以今晚專登帶哋去九龍城 叫雞 '仆嘢' ^0^

大家咪心邪啦,我哋係去九龍城 唔係 九龍塘呀,哈哈。

因為九龍城 「大廚小館 」出名食懷舊菜 其中一款'乞衣雞'上次姑奶回港已經想試 可惜此菜式要早一日預訂 所以上次食唔倒,今次就預早book定位訂埋'乞衣雞'。

佢哋嘅招牌送酒小吃都有好多款,其中呢款 椒鹽靈芝菇 
係我哋嘅至愛,每次落去飯聚都必點。
仲有街知巷聞 嘅 招版 杏汁豬肺湯
唔鍾意杏仁茶 杏仁豆腐花嘅我 反而超愛嘅此湯
懷舊生炒骨
坊間一般只會用醋精 糖 嚟整生炒骨,但佢哋加埋 山渣 ,所以食落酸甜而不'確'喉
鐵板野菌豆腐 Yummy
 招牌生炒糯米飯
粒粒分明 香軟 正
上湯浸菜苗
好大碗 份量比一般食店多呢!
主角出場喇,登 登 登登
廚師用上塘泥包住 所以烤焗後發出嘅氣味有點特別 嘿嘿。
有朋自遠方來 當然要比鬼仔 試吓大庭廣眾 '仆嘢'啦:P
睇佢仆得幾開心 哈哈 哈哈!
鬼仔仆完嘢後 服務員就拎番隻雞去開封 解剖後再放回枱比我哋品嚐,撥開雞肉 看見雞肚內釀滿了木耳 紅棗 金針 雞肝 雞腎等。
即試,雞肉入口軟 淋 仲帶有好香嘅雞肝味(因為啲雞肝已經溶化了更滲透到雞肉內)真係巧巧味呢!

食完豐富特式晚餐後就到甜品出場
今次我又整咗最拿手&去到邊都大受歡迎嘅broken glass jello

最後多謝 姑奶嘅手信&平安藥<3
年尾再見喇^^

沒有留言:

張貼留言