2012年2月4日 星期六

台北遊 ~ 4 人行





向 台北 出發喇 ~ 

 
 2012 - 2 - 4 ~  DAY 1

2012年2月17日下午3:40公開累積瀏覽 2308 19
 
是日陽光普照 天朗氣清 最適宜出門旅遊 ~ 呵 呵  



今次嘅行程 原本 老細 想安排喺我嘅生日出發 當係送比我嘅生日禮物
點知朋友仔 又想孖埋我哋一齊去 , 就埋佢哋嘅假期 所以延遲到今日先起行 




我哋坐 長榮 嘅 早機出發 ,  落機後攞埋行李就行去坐 國光  機場巴士出市區
 
 
     
 
 


每次嚟台北我哋都係坐 國光 出市區 ( 因為佢會兜埋去 西門町一帶 嘅酒店 )


而我今次就 BOOK 咗喺西門町 嘅 CITY INN PLUS
點知架巴士轉哂路線 唔入 西門町 , 如要到西門町就要坐到去總站 台北車站 再轉免費接駁巴士去 西門町一帶酒店

( 咁轉接 , 搞到我哋嘥咗最少一粒鐘寶貴時間 ) 

去到酒店Check IN 後已經 1 點鐘 , 不過酒店要3 點後先交房 , 我就襯呢個空檔 飛的 落去 永樂市場 打個轉先 


我哋兩個女人仔一入到去 睇見咁多靚布 已經發哂狂 

朋友仔開心到癲咗 ( 因為佢未嚟過呢度呢 ~ 嘻嘻 ) 所以起世揀 , 塊塊布 都咁靚 真係愛不釋手 

而兩位男士 好有耐性地喺門口出面嘅茶檔一邊飲嘢 一邊傾計 一邊等我哋 ~ 呵呵 
( 仲發現咗呢塊好好味 麥芽糖夾餅 )


裡面除咗 麥芽糖 仲有 花生粉  好味呀 


我哋 發狂咗個幾鐘後 收獲都唔錯 , 落樓搵埋兩位男士後再步行去埋 太源街

今次行呢度發覺開多咗間賣烘焙嘅用品店 (點知俾 老細 催我返去攞房 , 所以怱怱的來 怱怱的走 ~ 冇時間慢慢睇 , 冇收獲呀 ) 

返到酒店攞埋行李上房了 ~

今次住嘅呢間CITY INN PLUS 比起我哋上次住另外一間嘅CITY INN B 館 面積大啲
 
喺 B1 設有休息間 , 有兩部電腦 可以上網 , 又有茶水間 ,電視廳 , 仲有埋自助洗衣房 , 直立燙斗  ~  好窩心呀

 

而房間 都幾有特色  面積都大過 A . B 館 仲有埋迷你雪柜 同保險箱 ,真係麻雀雖少 , 但五臟俱全

 又新淨企理 ,  價錢經濟, 喺 西門町 嚟講呢間真係住得過呀  ! 

我 同 老細 嘅房 ~ 好美國 feel



 

朋友仔 嘅 房間 ~ 好 Q 呀 ^^


擺低行李抖咗一陣 我哋就出發坐 捷運 去 劍潭站 嘅 市林(新)夜市 開餐 ~
 

新嘅夜市位於舊址 同一出口 , 係喺面向舊址右方第一個馬路口一直行落去就會見倒

新夜市分地面地底 , 地面係賣乾貨 , 地窖就全係熟食檔

大家肚仔餓了  , 當然係落去地窖搵嘢食醫飽肚先再行街街喇 !

不過我哋一落樓梯已經覺得好焗  好大陣油煙味 , 仲人頭湧湧 好虛陷呀 


 

呢個地窖夜市真係唔掂檔 , 面積細 食檔多  行人路又窄 ,( 但係賣嘅食物款式好重覆 ,來來去去都係得嗰幾款 , 如 蚵仔煎 , 大腸包小腸 , 鐵板牛扒  ) 

啲食檔重覆到我都唔認得邊檔係之前舊夜市最好味嘅 , 所以求其搵檔食咗碟 蚵仔煎 大腸包小腸就閃返上地面 搵食



至於出名嘅豪大大 雞扒 就醒喇 冇搬到落去 , 反而喺夜市旁路邊開一個鋪位繼續營業 , 仍然大排長龍 , 仍然咁好味  !

豪大大雞扒 鮮榨 蜂蜜苦瓜汁  ~  yummy  
 
 

見新夜市唔掂 冇嘢食我哋索性轉入去後街 繼續 掃  ~ 
 
 


食飽飽再行咗陣街就坐車返 西門町 再去食咗個 麻麻哋嘅豆腐花

朋友仔嘅 香蕉雪糕雪花冰


食埋甜品後就 walk 返酒店  Z z z z z z z

明天繼續行程  ~ 






  

 
 
 

沒有留言:

張貼留言