2013年5月7日 星期二

食夜 粥 ~ 賀生日

2013年5月24日下午7:00公開累積瀏覽 1103 13


生記膏蟹粥

7 - 5 - 2013




嘩鬼成員生日




揀咗嚟呢度食粥慶生

原來呢間早前比"金鋼小儀" 介紹過後 已經不再接受訂枱服務

唯有早少少去攞位 , 老闆要我哋齊人後先比枱

我哋一行13人, 見佢內鋪太細 , 所以選擇坐門口出面

真係人多好食力 , 可能叫好多款美食試 吓




先嚟 更係出哂名嘅膏蟹粥

我哋要咗一鍋大嘅 , 裡面有兩隻好多膏嘅蟹蟹  , 膏香軟滑 正呀





蟹 + 蜆 冬陰公烏冬

辣得嚟又夠鮮味 , 呢個又係必吃




青口烏冬

佢哋用咗雪藏青口 , 所以肉味一般 , 不過湯底就好正




蟹膏飯

一小碗 賣$68 , 感覺貴咗啲 , 不過當妳見倒碗飯面上嘅蟹膏 就會覺得物有所值呢




蠔仔炒麵

呢個加甜醬 辣醬 拌食一流呀 




蟶子皇籠仔荷葉蒸飯

大大隻嘅蟶子好鮮味 , 不過籠仔蒸飯我覺得乾身得滯 硬咗啲啲



 蠔仔春卷

呢個又係好好味 , 必吃呢




鮮蝦腐皮卷

呢個唔掂 , 蝦肉少 腐皮索滿油



麻辣茄子

呢個我冇食 ( 因為食唔切 , 轉頭已經冇哂喇 )




仲有啲小食 >  炸白飯魚 , 炸墨魚咀 , 炸雞軟骨

唔記得影相呀




食完呢度仲未夠喉

我哋仲過咗去黃埔 嘅 芝麻綠豆 食糖水



大家都揀咗佢至出名嘅

芝麻蛋白燉鮮奶 , 合桃蛋白燉鮮奶 , 合桃糊+ 芝麻爽


 
 

又食咗一餐豐富  美味 滿足 ~


 

沒有留言:

張貼留言