2013年5月4日 星期六

私竇


2013年5月30日下午6:59公開累積瀏覽 1254 10


抵食海鮮餐

4 - 5 - 2013




早前 同老細嘅舊同事暨 老友 飯聚時

友人提起呢間食店話好抵食

* 因為呀邊個成日去幫襯 , 食到熟哂 , 所以個老闆已經收佢友情價, 當私房咁做*

今日我哋又拉衫尾 book 咗一枱 去試吓

仲約咗幾個有好幾年冇見啲舊同事好友 乘機一聚 

先嚟頭盤 ~

亞拉斯加凍蟹半隻 , 象拔蚌刺身

我至愛嘅蟹呀 yummy yummy 呢


 


鮑魚 + 象拔蚌胆 + 雞殼 煲粥

呢窩粥 老闆真係落足料去煲 , 仲要每人一隻鮑魚 , 真係鮮甜到不得了


 


上湯龍蝦烏冬

老闆好懶呀 , 啲龍蝦斬到大大件 , but 我 like 呢 ~  哈哈哈哈



清蒸鮑魚仔 , 粉絲蒸小元貝

呢兩樣雖然 size 唔大隻 , 不過味道都唔錯

 


炸雲吞

呢個一上枱 女人與小同即刻嘩嘩聲 , 原來大家都愛吃炸物呢

( 呢碟係小份量一碟, 仲有一碟大份量嘅喺鏡頭以外 )




蒸杉班球

魚味鮮又夠滑 , 連小食嘅 老細都夾咗幾件食呢




生炒骨

呢個味道都唔錯 , 甜酸度啱啱好 , 不過啲炸粉就厚咗少少

( 呢碟係 , 仲有一碟大份量嘅喺鏡頭以外呢 )




椒鹽墨魚

呢個餸原本不在菜單之內 , 係朋友口多一提話想食椒鹽鮮魷

老闆話 > 今日冇鮮魷 , 不過有隻墨魚

誰不知轉個頭 老闆就整咗兩大碟椒鹽墨子魚出嚟  




炒通菜

食咗咁多肉 , 所以叫老闆炒咗兩碟菜食 , 醒吓腸裡嘅油脂先



仲有朋友 帶嚟嘅有汽紅酒

呢隻紅酒好易入口 , 會唔覺唔覺飲多咗呢




後記 :

呢個老闆 好鬼熱情 又好傾  又有求必應

係咁易一提啫 , 只要有貨 就有得食

我哋只係一枱人不過啲餸菜份量多到 加多半枱人都夠食呀

最終我哋打包咗5 大盒食物走 

( 仲有兩盒未入鏡架 )
 

沒有留言:

張貼留言