2013年5月18日 星期六

盡在不言中


2013年5月18日下午11:01公開累積瀏覽 1074 9



"些些" 哦 ~

27 - 4 - 2013



今日收倒一件包裹

係移居 "米字國" 嘅 好好朋友 月頭去咗 夏威夷 玩時買比我嘅手信

去玩都咁掛住我不特止

仲要將份手信急不及待寄回 HK 比我先呢份心思 心意

真係超感動 ing ~

包裹裡面有一個夏威夷限定版旅行袋 ~ 好靚靚哦

( 知我鐘意去玩所以送我一個又靚又輕便嘅袋呢 ~ 好窩心 )




仲有限定版小食 & 便條貼




談到呢位好好朋友

我哋由十多歲時已經相識 , 咁多年嚟我哋都各自經歷咗好多開心 , 唔開心嘅日子

慶幸有對方嘅支持 鼓勵 與 分憂 , 所以我哋嘅感情比起好多親姐妹還要親

一生人難得有呢個知己 好友 , 真係前幾生修到 嘅果呢

我會好好珍惜 我哋嘅友誼

雖然好友已移居外地 , 幸好現今科技發達

就算我哋相隔十萬九千里遠 都可以時時 whatsapp 傾計談近況

希望我嘅好好友 喺嗰邊識倒多啲朋友 , 生活得開開心心 , 快快樂樂  

沒有留言:

張貼留言