2012年10月2日 星期二

迎月聚 ~ 報仇



2012年10月2日下午11:59公開累積瀏覽 697 11



大閘蟹 + 火鍋 + 月餅 29 - 9 - 2012



又到咗大閘蟹 上市嘅季節

我哋一班蟹精又點會錯過呢個報仇機會

( 前世同蟹有仇 , 今世要咬番夠本 )

咁啱又見倒 有團購 , 即刻call齊人馬嚟個 蟹宴

大家見齋食蟹唔夠飽 所以決定 + 埋 烚烚吓 

我見咁啱又係迎月夜 , 索性 + 埋月餅 生果 嚟個迎月大食夜 , 食大佢  


我哋由6 點倒已經開始食 頭輪 > 大閘蟹出場先

每人兩隻蟹 , 我哋都不約而同 愛吃蟹公 甘香軟滑嘅膏

雖然未到食蟹公 最正嘅時候 , 不過啲蟹都一樣爆哂膏

真係 very very yummy ~




食完蟹又輪到食 第二輪 > 火鍋

今次除咗有靚牛牛外 , 仲有長過手掌嘅 蟶子 , 又有小象拔蚌 & 扇貝

仲有 自家製 爽滑烏冬  




食吓 傾吓 又食吓 , 其實大家都飽咗9 成

 話明係食大佢 , 更係要食到 飽 飽 飽

所以到食完火鍋執好哂枱後又開始第三輪 > 自家月餅 + 生果 , 湯圓 & 魚生


*仲有 朋友帶嚟嘅梅酒 & 榴槤月餅 唔記得影tim *


食埋呢一輪 大家都真係飽到上喉嚨椗 

今年嘅迎月聚我哋由6 點食到12點幾先散 band , 真係超級大食 馬拉松

是晚 ~ 我飽到一字形直咗攤喺梳化度3 點幾先上床瞓 ~

沒有留言:

張貼留言