2012年10月13日 星期六

當 和牛 遇上 海鮮 ~



2012年10月13日下午11:23公開累積瀏覽 1190 20


正到冇朋友 呀 ~ 呵呵

12 - 10 - 2012




當 A5和牛 遇上 海鮮 ~ 就變成爐端燒了

朋友 F 收倒日本直送嘅A5 石垣和牛 與我哋分享

朋友 D 提意不如嚟個爐端燒  

便成就了今晚嘅 5 星級 美味聚會 

打搞哂喇 D 伉儷  

除咗要招呼我哋 仲要妳買嘢整嘢 , 辛苦哂妳呀

今次嘅主角就係 正到冇朋友嘅 A5和牛




除咗咁美味嘅和牛 , 仲有大粒扇貝 , 小象蛂蚌 , 大蟶子 , 大蜆 ,鮑魚 , XX魚BBQ 菇 , 蒜蓉茄子 , 大露荀 & 香草蒜蓉包 , 蒜蓉松露包 + 混醬   

 

  

 

 


開枱喇喂 ) ) )




啲牛牛 油脂分佈均衡 只係輕輕咁燒至面熟 , 食落口感覺外層香脆內裡甘香鬆化 ~

真係 So  so so yummy 呢

  
 

樣樣都咁好味 ~ Oh 如果以後食唔番真係點算好呢

真係開心時刻過得特別快 , 話咁快就差不多到 灰姑娘時間 ( 要趕尾班車出返市區 )

拿拿聲食埋我整嘅甘露  ( 因為我冇落西米 轉咗落水晶珠 , 鐘意佢口感爽脆 )



女車手D就飛車車我哋去車站搭車返市區

多謝哂妳哋令我今晚又有好嘢食   

仲食完拍吓個 pat pat 就走人 ~ 爽呀  

快啲諗定下次食咩好

沒有留言:

張貼留言