2012年10月3日 星期三

又嚟食大佢 ~ ^0^


2012年10月3日下午11:59公開累積瀏覽 852 11


賞月樂 ~

30 - 9 - 2012


迎月夜 同一班好友食咗餐勁嘅 ~ (可能仲不消化得哂 )

今日返外家做節又嚟 ~ 勁食


一班細路見好耐都未試過咁齊人 所以想嚟個 BBQ 應吓節 

不過我家慣例 > 每連大節日必定齊齊回家食做節飯

( 除咗要返工嘅例外 )

見大家咁有慶致 我就更係捨"瘦"相除啦 !

( 狂食埋呢餐先減啦 )


第一Round > 做節飯 




我家例牌一枱都係餸 

今日我 醒喇 , 做節飯 我只係食咗 3 成飽


第二 Round  >  BBQ




今晚嘅天氣好好 , 見倒明月 , 又有陣陣涼風  ~ 爽呀

( 連個天都鐘意我哋 ) ^^

呢一round 我只係燒咗啲丸丸 , 腸仔  & 粟米 食

其實我哋都係至在一家大細圍住個爐飲吓酒 食啲嘢 , 傾吓 講 吓 笑吓



燒到咁上下見時間唔早 又開始第三個 Round ~ 月餅 + 生果 + 自家浸果酒

係我早前浸嘅 士多啤梨酒 , 荔枝酒 & 朋友嘅梅酒

( 估唔到咁受歡迎 , 三瓶酒比佢哋 隊哂 )  




仲有冰皮月餅 & 雪糕月餅 


第一次整雪糕月餅 好差劣呀 ><  不過好彩有可愛嘅外表  加分 加分



今年嘅中秋節真係過得開心又飽飽 ~ 




 
今日晏晝見冇乜嘢做 所以手痕痕即刻試整咗啲 雪糕月餅我用咗矽膠模做 ( 諗住會容易啲甩模 )

可惜都係甩到 甩皮甩骨  ~ 甩咗4 個先有一個原整啲

( 係咪個模太多凹凸位 所以甩模嘅難度高咗呢 )

下次試吓用啲簡單啲嘅模再整先 !

沒有留言:

張貼留言