2011年8月3日 星期三

百忙中的包包

2011年8月4日下午11:59公開累積瀏覽 622 23

咸牛脷香蔥芝士包   ~

   3 - 8 - 2011


  
 

尋日去完街返嚟 即刻開電腦將啲舊 blog  copy 起 以防萬一



防 啞虎  遲啲迫我哋升級 後唔知會唔會搞到一鑊泡  



聽聞有啲 update 咗嘅 blog 友話 比啞虎 搞到啲網誌亂哂籠  , 要從新執過篇輯過所有網誌嘅分類



我最驚係佢食哂我啲心血唔知去邊度搵返咋 !



所以我都要做定工夫 copy 起哂佢 , 如果呢度真係唔掂檔就 一於搬家  ~ 走人



尋晚成晚係咁 copy  , 吸到眼都花埋   吸咗成晚先吸咗 2百幾篇  



係咁對住部腦真係頂唔順 ,  終於走入廚房開着埋部麵包機 , 一邊 copy  blog ,



一邊又整吓麵包 等對眼唔使不停對住部腦咁攰 ~



整定啲包包 等老細收工返嚟又有得食 ~ good 呀



今次啲包包餡 我又搞搞新意思 用咗咸牛脷 + 蔥花 + 芝士做餡  



因為摷倒包咸牛脷就快過期喇 , 所以用咗先



啲芝士係上次超市做特價時買咗兩 pack , 又係要快啲用減啲先



所以就整咗呢個古怪配搭嘅包包喇 



  
 
  
  

沒有留言:

張貼留言