2011年8月22日 星期一

大功告成

2011年8月22日下午11:23公開累積瀏覽 122 27

  

 巑琦冷烏冬 配 巨蟹柳  ~ 


  

因為早前收倒 "丫烏" 嘅 恐嚇 " 醫貓 " 提我早啲升 cup 



話就算我而家唔升 cup 30 日後都會自動幫我升 cup    



為怕佢自動幫我升 cup 後會搞亂哂籠 ( 因為我所有 blog 都冇做 backup )



所以呢排我將 空餘時間攞哂嚟 對住部腦 係咁做 copy blog ( 讀書時都冇咁勤力 )



連自己嘅 blog 出少咗 留番啲時間嚟 copy 先



尋晚終於攪掂哂喇  ~ 



7 百幾篇 blog 全部都 copy 起哂喇  



今日開始應該可以回復正常可以出 blog 遊 blog 喇




呢排真係熱到有 啲抖唔倒氣嘅感覺 



就決定整個 冷烏冬 咬吓 順便試吓早前買嗰包巨形蟹柳  



呢包蟹柳係上次去 九仔度買嘅 , 見佢一條嘅 size 等如我兩隻手指咁粗 ~ 好吸引呀 !



所以就買嚟試吓 ! 咬落去口感唔錯 可以一條條撕起架 ~ 正 



     


 再買咗一打生雲吞  返嚟自己 炸  ~ (  呢餐仲好放肆 tim  )

 

沒有留言:

張貼留言