2011年8月2日 星期二

古古怪怪 ~ 2

2011年8月3日下午5:45公開累積瀏覽 2868 36

   古怪篇   ~   2

喂 ~  ~  ~  

某年 某月 某日  只記得係秋涼天  夜晚
那年我哋仲住喺夫家 未搬走
我 習慣係瞓係埋便 右邊身貼住牆壁 , 而我老細就更係瞓我左手面
一晚正在入睡中 但又未完住瞓着 , 突然聽倒有把男人聲 輕輕地從我耳邊  ~  喂  咗一聲 
不過呢一聲 ~ 喂  係從我右耳傳入 , 好清楚  就好似有人貼住我嘅耳朵 講嘢一樣
我即時成個人彈起身 , 真係成個人彈咗起身
( 就連我 老細 都俾我呢個快動作整醒 , 佢仲問我係咪起身想去厕所  )
我即時同佢講話有個男人喺我耳邊叫我
老細就話我 > 發夢啫 , 瞓啦 !  ( 其實係佢好眼瞓 , 唔想我阻佢瞓所以咁講 )  
但係呢一聲 ~ 喂 得真係好清楚 , 好清楚 , 就好似有人叫妳起身一樣 , 唔似發夢
當我坐咗一陣諗咗一陣 ( 其實我都好眼瞓 ) 決定唔諗喇 , 瞓啦 !
到我差不多再瞓着嘅時候 濛濃間我就感覺到有一對手好輕輕 ~ 慢慢咁分別去捉住我兩隻腳 然後拉向床尾
因為我未完全瞓着 所以佢嘅動作感覺得好清楚
呢一 吓 我証實我並冇發夢 感覺好實在   
又嚟 ~ 
我嘅下意識就係爭扎 因為唔知佢捉住我對腳後跟住會點
雖然我想爭扎不過我全身都郁唔倒 , 但係就感覺倒佢對手越嚟越大力咁拉扯我 , 好似想將我拉到離開張床
我就不停咁拼命爭扎 ,  爭扎咗唔知幾耐 ( 可能我嘅舉動又整醒咗我 老細 ,  跟住我就感覺到我 老細 不停拍我 問我咩事  )
其實我都感覺到 老細 推我 叫我 , 我都想比反應佢 , 但係真都係出唔倒聲郁唔倒 , 最終再爭扎咗一陣終於感覺倒捉住我對腳嘅嗰一對手開始鬆開 , 跟住我就可以郁得番
我第一反應就係即時縮番起一對腳  , 即刻開燈望吓對腳 , 發覺雙腳腳眼對上位置 ( 即係俾 "佢" 捉住嘅位紅咗一片 )
俾"佢" 咁玩法 嗰一晚跟住我都唔敢再瞓着, 開住燈喺床度坐到天光 
第二日我即時返咗外家求救

沒有留言:

張貼留言