2015年5月15日 星期五

Philips 豆漿濃湯機 食譜 ~ 第四機「紅豆薏米糊」


2015-5-15
我又玩嘢喇,hehe 
今日用咗部 '豆漿濃湯機'試吓個米糊功能做咗個紅豆薏米糊

因為近年暴飲暴食 肥咗好多(我已經知衰喇)T^T
呢排都有去吓跑步,行吓樓梯同減少食量
可惜我咁努力都冇瘦到 >.<"

睇中醫 醫師話我濕重體虛,要多食去濕食物去隨體內濕氣,水腫,血氣行得好減肥就好easy
所以今日即刻走去買咗包紅豆 同埋薏米 

因為紅豆,薏米都含有大量膳食纖維,能夠促進腸蠕動,潤腸通便,幫助排走毒素,健脾去濕,解決虛胖 令臉色紅潤,女性多吃有益呢!
今日就開始我嘅瘦身 養身食療先^0^


紅豆薏米糊 ~ Han made

材料:
紅豆。  100g
薏米。   50g
冰糖。   50g 

做法:
1. 先將紅豆浸3小時,薏米浸1小時後隔水備用
2. 將紅豆 薏米 放入'豆漿濃湯機'內,加水至max & min 之間
3. 蓋上蓋後選擇rice paste(米糊)功能,完成後加入冰糖拌溶即可享用

沒有留言:

張貼留言