2015年5月28日 星期四

聚舊

2015-5-27
今日約咗兩位舊同事好朋友午聚
其中一位仲係我嘅好伴娘,自從大家婚後 又各自轉了工作與及生了小朋友(佢)各有各忙已經少了聯絡,難得十年後再重聚,細數當年嘅舊人舊事與今日大家嘅經歷真係有開心又有傷感呢~
今日我哋已經約定好要keep in touch 唔可以再失去聯絡啊。
第一聚我揀咗去 風月堂 食晏,好耐冇幫襯了,記得佢哋嘅set lunch 唔錯加上坐得舒服聚餐一流
上 開飯搜尋一下先知原來只cut 淨兩間分店,一間在佐敦,另一間在旺角,新址在旺角中心對面。
我哋約咗12點 但習慣會早少少到去攞位先(好彩有呢個習慣)因為我坐低冇耐已經全店滿座了。

到齊人後各自點餐,佢哋嘅set lunch 都有6-7款,包餐湯/沙律,主菜一款,飲品+甜品,價錢由$78-108 ,好抵食呢!
我哋三個都走湯點了帶子沙律菜

我跟J 點了燒雞扒拼大蝦腸仔配薯菜,朋友T 就揀了烤豬鞍配薯菜

餐飲選了凍咖啡 熱檸茶,賓治,甜品係雪糕窩夫


我哋邊食邊談舊人舊事 不知不覺原來已傾到4點(下茶時候都過了)哈哈!
如果得唔係有下場飯聚 可以會再傾到食埋晚飯呀:-D
尋散band前已經講好要約埋其他舊同事來一場大聚會
好期望啊,希望攪得成快啲見番妳哋!

沒有留言:

張貼留言