2015年5月23日 星期六

敗家婦又去放血

2015-5-22
上星期五 sogo 減價戰開始day 1,剛好要過海所以順便去 濕平,由9樓順住落層層行層層睇,最終只得老細有收穫,買咗幾件衫同添番啲內衣褲,我就只喺超市入咗啲食嘅!
尋日又輪到 YaTa 開戰,我又唔抵得哋去咗mikiki果間放血,雖然呢間只得超市 但減價貨品多過 sogo 好多又平,所以放多咗血呢~ 哈哈!

晚餐有戰利品嘅蟹腳趾,大蝦刺身,牛乾菌焗飯^0^

今日一早又收到朋友報料話荃灣YaTa 人潮唔多仲有好多靚靚喼,叫我速到。
(因為朋友知我想買喼,而佢又係剛買了個Q爆熊本熊靚喼)
即刻趕老細飛車孖我入去睇^0^
入到去第一時間蕩個圈睇睇睇
今次有好多新喼 款式都好可愛 攪到我又出現選擇困難症(≧∇≦)

睇呀 揀,揀呀 睇,心大心細 真係唔知買邊隻好 ⋯⋯⋯ 如是者來來回回揀呀揀
老細都頂我唔順要出手幫我做決定:-P
最終買了呢款熊本熊嘅~呵呵

因為老細話》去親旅行個喼都係佢拎 所以要揀隻冇咁低B嘅喎! -_-#


沒有留言:

張貼留言