2014年2月27日 星期四

happy january III

8 - 01 - 2014

上品 火鍋料理(天后)



今日又同朋友去 飯聚
朋友話呢間火鍋唔錯 所以地方老遠都要去試吓
(因少去呢區 對我嚟講算隔涉)
好彩而家啲智能電話咩功能都有
只要裝個google map app 輸入地址就可以自動導航帶我到目的地 唔水搵餐C,真係超方便呢^0^

講番呢間火鍋先

我哋三個 lady (好細食咋)先點咗一份刺身拼盤(原來點一份刺身拼盤加$10皮就多一碟三文魚刺身)

而刺身拼盤有象拔蚌,三文魚,鮑魚,帶子,北寄貝,甜蝦&類似泰式蝦刺身,全部都好新鮮,味美

再點一份上品牛肉拼盤
拼盤上有七種不同款式嘅牛肉,而店家亦好細心地加上一張溫馨提示咭,示意牛肉最佳烹飪時間為4分鐘,good ar 〜

我哋再另外單點了響鈴,手打丸,腸仔,水餃,烏冬,水晶粉,珊瑚蚌&蔬菜



佢哋嘅水晶粉帶灰色而不是透明,口感仲帶點靱,麻麻地呢!珊瑚蚌帶少許腥味,也是一般。
手打丸&水餃味道唔錯。


 湯底就選了鴛鴦鍋,有沙爹湯&蕃茄湯
佢個蕃茄湯底好特別,味道好似食錦滷雲吞點嘅醬汁,少許酸甜味真係好特別,沙爹湯底反而一般。

飽餐一頓後見時間尚早我哋再打的出銅鑼百德新街shopping 
出血完畢後再打的過海到九龍城嘅"合城糖水"食宵夜^^

因為咁啱撞到另一位朋友掛住傾講所以忘了影糖水照 :目.

沒有留言:

張貼留言