2014年2月9日 星期日

馬不停蹄 ~ 馬年食 食 食


9 - 2 - 2014
黑仔王(我)又被KO了~ 與感冒茶為伴T^T


一日都係我家嚿大菌(老細)由年廿X已經開始帶啲壞朋友(細菌)回家挑戰我
我頂 頂 頂 頂 頂 ~ 最終都失守了

慶幸 年初二回外家食開年飯 ~ 未病發


有我為家人整嘅甜品 ^^ 
 迷你銅鑼燒 ( 即 叮噹豆沙包 ) 

三色綿花啫喱波板糖

鳳梨卷 

由年初三開始病到年初七
呢幾day 日日呢喺屋企飮藥 > 瞓覺 > 飲藥 > 瞓覺 ~ 
好彩直到初七(人日)精神較為好啲,可以回外家過節
*自從我們各自結婚後每年的人日爸爸都定必叫我們回家食飯,一家人齊齊整整慶祝生日感覺特別warm 〜 *
雖然爸爸已離開多年,但我仍然想保存這個習慣,就算病了都想回家 

因為病咗幾日所以今天沒有為家人做甜品,晚飯嘅餸菜都係由大嫂,大家姐,二姐夫包辦 ~ 感謝





沒有留言:

張貼留言