2014年2月17日 星期一

綿花啫喱波板糖 (食譜)

17 - 02 - 2014



大家近排遊我BLOG 係咪成日見我整呢個波板糖呢 ?

係我早前喺 fb見人整覺得幾得意 小朋友實鍾意食
又見食譜材料 同 做法都好簡單 所以試做

原來真係好易做架 , 整過幾次做PARTY FOOD 都好受歡迎
所以近排咪密密出場囉 hehe ~
仲引到一班好友都整完再整 再整又再整 呀 haha

今日就出呢篇有食譜原份量 但做法少少改良了 睇吓大家有冇與趣整
(紅色字體就是我改良後小心得 )


綿花啫喱波板糖 ~ by 網上

材料
啫喱粉 一盒
綿花糖 50粒(細粒包裝)
魚膠粉 1湯匙
滾水 160 ml

做法
1)魚膠粉加入啫喱粉攪均後,加入滾水再攪均至溶解。

2)倒入綿花糖拌均,放入微波爐叮一分中,取出攪均直至綿花糖完全溶晒。
        (如無微波爐,可坐熱水攪拌至綿花糖完全溶化 )

3)將溶液靜止,會見到綿花糖和啫喱液分開2層,然後把底盤塗少許熟油或牛油,慢慢倒入啫喱液,雪至凝固。(如用易潔盆整就無須掃油 , 待啫喱液完全放涼後入雪柜雪8 - 10分鐘 )

4)從雪櫃取出,(我)用膠括或牙簽把沿邊介開後,從一邊挑起,用手捲起好似捲蛋卷,但要快手要一次過,捲完後取出可利用魚絲或牙線交叉介開(我用利刀快手一cut都ok) 然後用牙簽串好扮波板糖



食譜綿花糖係細粒裝50粒,我落咗70粒

我再整用了大粒裝綿花糖 ,落左8粒都夠。

如果甩模時發覺啫喱糖黐爛了捲唔起 , 可以把整底啫喱糖放回兜兜坐熱水 還完至液體狀再重新跟做法3 再做一次


沒有留言:

張貼留言