2014年2月15日 星期六

十九年 一遇 中西情人節

14 - 2 - 2014

今天係中西 方 嘅 情人節 , 大家過得開心愉快嘛 ?
收到 鮮花 ? 禮物 ? 還是 出街吃了一頓豐富晚餐 ?

我就樣樣都冇
鮮花 ~ 我老細係實際型  所以唔會嘥錢買花
(不過我都唔讚成今日買花 ~ 嘥錢 )
禮物 ~ 我老細係粗枝大葉唔算細心嘅人 , 所以唔使指意今日會收到禮物
(由識佢到結婚咁多年情人節都冇收超過十份 , BUT 如果我開聲叫到佢實會買囉 , 但不必了 冇心嘅禮物我係唔會要嘅 hehe ~
出街撐枱腳 ~ 可能真係老夫老妻 , 唔須要浪漫 嘅呃錢例餐
所以今日係同老細 喺屋企玩煮飯仔 ^^

過年前專登去入咗批貨 諗住新年其間唔水去拜年時食 , 但點知 病 病 病 到冇機會食
最終留到今日開齋  ~

一於大開食戒 ~ 呵呵呵呵


我哋整咗 芝士洋蔥焗虎蝦  

煎有骨西冷扒

焗南瓜 脆肉瓜 拼 芝士煙肉焗薯仔

甜品係 迷你泡芙 + 雪米糍

最後押續就係 ~ 登 登 登 登 

拆利是 ^0^ 

多謝 屋企人比嘅 生日大利是 &新年利是 <3 <3 <3 <3

沒有留言:

張貼留言