2012年11月29日 星期四

bangkok 2012 ~ day 6

2012年11月29日下午8:38公開累積瀏覽 821 9

"泰"掛住  ~  歸家了

9 - 11 - 2012


今日係行程最後一日, 其實係半 day 先啱

因為我哋搭 中午機返港 所以食埋早餐就要上房執嘢出機場

我哋搭 BTS 去番Phaya Thai 站轉 機場線出機場



因為冇哂大銀  所以索性埋柜枱比大紙佢唱散

點知售票員好好 話我知而家 機場線做緊 promo 喺柜枱買票 2 人只須40b 咋 !



嘩 ~ 仲抵過搭 bts 呀  ( 即刻買咗兩張 city line )

*機場線 分city line , express 兩種 * .  



前者價錢平 要站站停 ( 都係得嗰7 個站 , 約30分鐘倒到達機場 )

後者價錢貴 不過就直通機場不停站 ( 不過都抵過坐 的士 好多 , 又唔怕塞車呢 )

city line 就每半小時一班車  , 我哋咁啱 10:55去到車站 等咗5 分鐘就有車

11:05分倒就開車 , 真係半粒鐘倒就去機場 ~ 真係 平 靚 正 好抵坐呀


 
 從未試過咁早就返香港 真係有啲唔慣 , 今次嘅旅程就咁hea hea 吓完咗 


BKK  i'II be back   


 

* 因為咁早就返嚟 , 所以買定啲美食帶咗返嚟 hk 做晚餐 *  



 

 芒果糯米飯 ( 機場貨式 ) 一般 !

   

泰式綠豆蓉小甜品     朱古力麵包醬 

 

 
今次嘅收穫 > 食嘅 着嘅 用嘅 扮靚嘅 連醬汁都有

因為太攰喇 所以就咁影咗張大合照就就拿拿聲清理現場 !  




後記 :

"泰" 想食 :

迷你油炸鬼 點 朱古力醬 or 咖咉醬 ( 好特別 , 不過太飽食唔落所以冇試到 )   
 



pizza 形 Dount

呢個諗住去到機場先買返嚟 hk 食 , 點知全機場啲分店都冇得賣 ~ 激死我喇 !  




"泰 " PK :

唔係話 泰國 PK , 係 老細 見倒呢啲咁前衛嘅高跟鞋 話 > 着咗好易會 PK 呀 
  


 





沒有留言:

張貼留言