2012年11月25日 星期日

BANGKOK 2012 ~ day 4


2012年11月25日下午6:22公開累積瀏覽 1021 6
                      
 
"泰" 掛住  ~ 遊船河

7 - 11 - 2012


 

To day  起身就更係去嘆吓呢間酒店嘅 早餐 buffet 啦



餐廳環境 & 食物款式都唔錯 有中式粥 麵 日式壽司 , 泰式粉麵 & 西式 + 新鮮生果

 
 


*因為日日都好多人食早餐 , 所以埋唔倒去影啲食物相 * 

我就至 Like 佢嘅 奄列 同埋粉麵檔 碗叉燒粉 ( 我食咗兩碗呀 ) 

 
 
 


食完早餐返房 hea 咗一陣又再出發 ~

今日坐 MRT 過咗去 Rama 9 嘅  Certral Plaza Grand 行街

* 呢個場好少遊客會專登過嚟行 多數都係本地人 , 所賣嘅同食嘅都冇乜驚喜 *

 
 

我哋行咁一個 RUN 又搵唔倒我想要嘅就即閃 ~

坐番 MRT去下一站 > Terminal 21



呢個商場去年先開幕 仲孖住有一間新酒店 

其實08 年都曾經住過呢區 , 不過當時都仲未有呢個商場 ( BKK嘅變化真係又快又大呢 )

* 聽好友講話呢間酒店都唔錯 * 下次一於book 呢間住吓先 !

呢個商場都幾多名店 同餐廳 特式店舖又多 (因為我唔記得帶相機 , 電話又唔夠電要留番嚟影好嘢 , 所以冇影到商場嘅特式 ) 行街真係可以令人忘形 , 又係要 老細 提先知差不多3 點仲未食晏

拿拿聲睇水牌 睇吓有咩特式餐廳先 . 發現呢間 Fish Market 好似唔錯 喎

去到餐廳門口見個餐牌啲食物主打係海鮮 , 不過係炸嘅 ( 啱哂我喇 )





即刻入去坐低揀嘢食 . 老細 揀咗呢個 > Grilled flaming lobsted platter 


 
 
等咗廿分鐘倒個飯終於出場喇 , 不過未上得枱住 , 因為要表演火燒龍蝦先

服務員要用支火槍嚟燒溶龍蝦面上嘅芝士先可以上枱 

( 後面個鬼佬仲睇到拍哂手掌tim 呀)

 
 
 

隻龍蝦雖然一般( 肉唔夠爽 ) 因為曼谷主供河鮮 , 所以海鮮會比較少同貴 ( 唔似hk , 唔可以要求太高囉 )

不過啲炸魚柳 & 魷魚圈都好味 加埋溶咗嘅芝士同醬汁流哂落啲飯倒 , 撈埋食好正呢

 

再加埋呢個餐後甜品 > Manhattan mud pie



係雪糕包住朱古力蛋糕 , 再淋上朱古力醬 + 碎果仁  ~ 真係 巧巧味哦 !

 

嘆完呢餐原來已經成 5 點喇  又拿拿聲埋單趕去下一站 >

 Asiatique  水上夜市場

我哋坐 BTS 去 Saphan Taksin 站落車 再轉免費接駁船



開船後唔使10分鐘已經見倒燈光通明佈置得好靚嘅 Asiatique 碼頭




上岸後發覺成個夜市場已經佈置哂聖誕裝飾 , 好有氣氛 好靚呀

 

跟住就係去睇地區分佈圖 ( 用手機影低keep嚟睇住行 ) 



我哋沿大直路殺入去行冇耐 , 就見倒有架載客嘅觀光小火車



如果懶唔想行嘅可以跳上去坐 ~ 1 分鐘咁多啦 * 因為架火車嘅路軌好短 ga 咋 , 只係適宜貪過癮坐上去影吓相 du 一 du *



夜市分咗10個區 1 - 6 係 shopping 區 , 全部都係啲小店鋪 , 同以前舊夜市賣嘅貨品大至一樣 都係啲精品 , 衫 褲 , 食物  & 小玩意 .




7 - 10 就係餐飲區 . 中 泰 日 西式都有 , 有舒適嘅餐廳 又有類似 food court 嘅小食區 , 任君選擇 ~




呢個夜市都幾大又靚要行"暈"哂 睇"暈"哂 影吓相 食吓嘢 冇兩 三粒鐘以上真係唔夠架

因為嚟之前我哋食咗餐勁嘢 飽到上心口仲未消化 , 所以冇喺呢度搵食 , 只係遊遊蕩蕩咁睇吓嘢 , 影吓相 , 買咗兩隻靚靚碗 就坐番船 打度回酒店 !



今晚嘅宵夜有 > 炸雞肉丸 , 雞腿 , 朱古力醬麵包 & 粟米雪條   






 
 
 




沒有留言:

張貼留言