2012年11月19日 星期一

BANGKOK 2012 ~ day 3


2012年11月19日下午9:02公開累積瀏覽 1316 11
 


 "泰" 掛住 ~ 搬竇 
6 - 11 - 2012


今日食完早餐就返上房執行李搬竇

今次行程嘅第二間酒店係Eastin Grand Hotel 呢間酒店舊年新落成 , 仲喺正 BTS Surasak

一出閘仲有天橋連接到酒店3 樓 , 出入真係超方便呀



喺大堂 check in 完 就即刻上房擺低行李 , 巡視吓房間環境先 !



一入房左手面就係衣帽間 水吧




直入係洗手間 & 廁所 ,  淋浴間

 

 



房窗望遠景仲可望倒 BTS 路軌




巡視完畢再坐 BTS 出去 "媽般kong" 食好味豬手飯

食完咁滯先記得幫佢拍"肉照"

 

鴛鴦雞飯 + 美綠  
 

食完晏我哋行完 "媽般kong " 行埋 Tokyu 過埋去 Siam Square 再遊埋 Siam 超市今日遊咗咁多地 老細買咗幾件衫  鞋 , 我都唔蝕底買咗件衫 , 鞋 , 拖鞋 , 扮靚嘅 & 超市零食 

大家都收穫豐富 , 滿載而歸返酒店放低啲戰利品 , hea 咗一陣又再出發去搵食 ~  


今日去咗試新嘢 ~  "春" 呢間日式餐廳主打係食 shabu shabu &  BBQ  Buffet 二選一 , 我哋揀咗食 BBQ



大家聽落係咪覺得冇乜特別呢 ?  食物方面真係冇乜特別 , HK 周街都有得食啦 !

 

 

 

 


但係佢特別在有兩個"機械人" 負責遞送食物到客人嘅卡坐 & 執碟



佢哋係用電子屏幕落單 , 點好想要嘅食物之後就由機械人送到妳面前

 
 
 


食完啲碟只要放回原位 , 佢就過嚟收走啲碟 .

貪玩嘅我 Total 落咗5 次 order ( 即係 老點咗個機械人 來回 10次 )  






 

時間一到佢哋仲會即場表演跳舞 Tim ~ 好盞鬼架

機械人跳舞段片放咗喺我嘅FACEBOOK 度 , 可以 click 入去睇 

呢餐真係食得好開心 玩得好開心呀





沒有留言:

張貼留言