2012年5月2日 星期三

一次過出哂


2012年5月2日下午11:59公開累積瀏覽 889 19


包包大習會  ~ 

2 - 5 - 2012

 
天氣炎熱 先嚟兩份香蕉菠蘿沙冰 + 奶香吐司腿蛋治





呢排比較忙 , 所以冇乜時間出 blog 遊  blog  上 facebook

因為我靜雞雞去咗"秘撈"呢 ~  hehe 

雖然唔使日日返 , 不過可能太耐冇出嚟 Do

有啲唔慣 ( 咁早起身 ) +上時間長 感覺都幾攰

不過忙還忙  我絕對冇愉懶架

一唔使"秘撈"嗰幾日我都有煮飯 ( 不過都係煮啲簡單餸菜 )

仲有整吓包包 比我 老細 食架

係係好勤力呢

見今日都算得閒所以清理吓本相薄  , 發覺我原來有好多包包相冇擺出嚟

 今晚一於嚟個 包包大習會

一次過出哂上幾個月整嘅包包 先


4 月份出品 ~     香草蒜蓉牛油 包  ~


粒粒花生醬卷  ~



粒粒芝士包 ~ 


芝士蟹柳包
( 焗完出嚟發覺 "有房出租呀" )





香蔥咸牛脷卷 ,芝心蟹柳包 , 粟米吞拿魚包 ( 個口剪得好核突 ) 




2 ~ 3 月份出品  >

 海苔肉鬆包 , 花生醬包 , 粒粒 芝士包


  芝麻包 , 芝士火腿玉子包


芝麻肉鬆卷 , 芝心蟹柳包 , 厚切餐蛋包

沒有留言:

張貼留言