2012年5月14日 星期一

玩物喪志

2012年5月14日下午7:50公開累積瀏覽 602 20


奶皇叉燒包  ~ 
13 - 5 - 2012




尋日係母親節 大家有冇同母親去慶祝呀 ?

我哋上星期已經同 老媽 出去食飯慶祝咗 lu ~

而我 99 就因為約咗班朋友去旅行  , 所以尋日唔使同佢慶祝

見冇特別節目 加上天氣熱 c 辣辣  所以都懶出街 

索性"呢"喺屋企打機 嘆冷氣 , 順便整包包食

點知我掛住打機 搞到睇錯食譜 整錯包



我原本諗住整酥皮叉燒包 ga ma

點知睇錯咗食譜 傻吓 傻吓  整咗 奶皇面



最慘係整咗 到唧埋落包面都仲未醒覺

( 只係覺得有啲唔妥 , 懷疑緊 )

直到焗緊包包時先發覺( 點解個面唔溶開 ? ? 仲係一堆牛c 狀 ? ?? )

再睇番個譜先知   哎呀  ~ c 蠢 原來整錯咗個面呀  

原本我想將啲包拎返出嚟"了" 走面層再整過 架

不過 老細 話 > 事但啦 , 橫掂整咗又焗緊 咪有得佢焗埋 , 一樣食得 ga ma 
咁又係 , 雖然更係食得 不過唔係我原先想整嘅就硬係有啲唔 開心 囉

都係怪自己 掛住打機 搞到連食譜都睇錯 整錯

所以我罰自己啲包一出爐就 自"隊" 咗3 隻 , 以是 懲罰




最後見堆"牛C" 唔溶開咁核突 我就索性用刀抺平佢

點知抺到一pat 嘢咁 仲核突過原本堆 "牛C " Tim    







沒有留言:

張貼留言