2011年2月5日 星期六

年初三 ~ 赤口

2011年2月6日下午2:59公開累積瀏覽 397 13

  

    初三  ~ 赤囗   05-02-2011


今日係年初三  ~ 赤口 不宜去拜年

所以尋同啲 家姐 亞哥 打緊麻雀之制巳經商量緊去邊樹郊遊好

我 "哥" 就提意不如一齊去摘士多啤梨 吖 

咦 ~ 有得玩,有得食 果然好提意喎 ! 

呢個提意即時通過 , 我哋決定一於 go go go

地點係 >大尾篤嘅士多啤梨園 ~ 摘士多啤梨

我哋約咗喺大埔街市門口等,然後一齊坐車入去

不過我個司機話要放假一天喎 , 所以我就要自己坐車入去

因為個司機話>呢幾日 日日都早出晚歸,又(早瞓)又要早起 ~ 好 攰呀,要請假一天休息,休息 吓喎 !

( 真係由年廿八開始 , 日日都出街 , 唔係去買嘢 , 就係去食飯 , 日日如是 , 都冇乜時間留喺屋企 hea 吓 , 攤抖吓 )  ( 其實我都覺得好攰 , 所以就放佢一日假啦 )

橫掂嗻大埔集合 , 我仲諗住早啲入去順便食碗豬扒麵先 

點知上到去冇開檔  

冇得食 tim , 激 c 

唯有求其買咗幾個包食住先頂吓肚 

   



 一行 17 人到齊後 就坐車入去 lu ~

 個 士多啤梨 園 就喺正燒烤場 隔離 , 無須入場費 , 場主仲提供埋紙盒 , 較剪 俾妳 .

 摘 一磅 盛為 $ 40 大元 . 

 不過我 哥話 之前 $ 20 蚊雞一磅咋 

 咁即係新春期間 雙計 ?  加價 ? ? ? ?
   

不過 $ 40 蚊 一磅 計埋 "娛樂費"都唔係貴嘅 , 所以我哋一人攞咗個盒同較剪入到去就分道揚鑣 睇啱邊粒就 剪 , 受唔住誘惑嘅仲即場偷食 tim
  

睇吓佢哋一個二個係咁搵 , 起勢揀 , 睇啱就剪 ~ 真係開心
  

   唔知係咪因為幾日假期 , 好多人去摘 , 所以淨番都唔係咁多 
   
 
    大粒嘅得番好少   淨番好多都係 中 - 小型 size  
   

    不過偷食咗幾粒之後 發覺都幾 香 同 甜 
   

    因為我 "老細" 唔食 , 所以我淨係摘咗一磅半倒 就收手
   

今日天氣好好 , 太陽又猛 , 哂到我哋 c c 吓 

大家玩夠收手之後就俾錢走人 行返出去 搵嘢食


 



  今日成個 大尾篤 都 好多人 , 可能因為天氣好 , 好多人入嚟踏單車 同 BBQ  , 仲熱鬧過尖沙咀 .

 我哋求其搵咗間食店就入去坐低醫肚

食食吓嘢仲有人嚟舞獅 , 同啲店舖拜年 ~ 真係好熱鬧呀
     

  粉紅色嘅 小獅  ~ 好  landy 呀  
 

   我記得以前睇人舞嘅獅子 好 大隻 好威猛架嘛 , 點解而家呢啲咁 pinky 咁 landy 嘅    一啲氣勢都冇  !
 

原本 "家姐" 提意食個下午茶後行多陣就出返去 "三門仔" 食海鮮

點知原來個個都好攰 , 有啲又另有節目 , 所以最後都係冇去度 , 食完個下午茶就各自歸家 , 初七再見 

沒有留言:

張貼留言