2011年2月2日 星期三

團年飯

2011年2月5日上午4:45公開累積瀏覽 1009 14



   團年飯  ~   02 - 02 - 2011  



每年嘅年三十晚我都例必返外家食團年飯

因為一家人大大細細返哂嚟有成廿幾人真係好熱鬧好開心

有咁多人食飯 , 餸菜一定唔少 , 每款菜仲要打孖上至夠 tim 呀
   

因徇眾要求 我整咗 xo脆炸糯米球  返去俾佢哋食 

仲整到成個網球咁大粒 

食完後大家都讚 好味  , 我 "大佬 "仲一個人食咗三粒 tim 呀  



飯後節目就更係開枱打番幾圈

呢晚大戰到零晨 兩點幾至收檔返屋企瞓 

好彩都發咗多少新年財

    年初一  ~   03 - 02 - 2011   


 年初一就返咗"奶奶"度拜年食午飯

點知食完飯 " 姑仔 " 話去我家拜年

搞到冇準備嘅我 食完飯後 拿拿聲要走人 去買餸預備佢哋嚟拜年同埋食晚飯

搞咗成日做餐 c ~  好攰  

今年"奶奶"仲整咗好多嘢俾我哋過年食 , 有 炸印尼龍蝦片 , 鹽焗花生 , 炒腰果 , 蘿蔔糕 , 仲有罐鮑魚 tim  ~  真係多謝妳呀 "奶奶"  


 
  

  
年初二 ~ 開年飯  04 - 02 - 2011



開年飯呢日例牌一定係 返外家食 同 "老媽 "拜年

我啲屋企人都返哂去 , 好熱鬧

最開心就係啲"細路" , 不停口咁見人就講 " 恭喜發財 "  ~  討 利是

今餐又係好好餸 , 真係淨食餸都飽哂呀 
 

 


我仲整咗啲 "豬頭"力 帶返去請佢哋食

個個見倒都讚可愛 ~  

仲爭住同佢哋影相 tim  

   


今日又 大戰到零晨 三點幾至返屋企

唔知係咪請咗佢哋食 發過豬頭嘅 "豬頭" 力

分薄哂我啲財運  , 搞到輸錢 tim

好彩嘅係 年三十 嗰晚贏咗唔少 , 所以今晚輸咗都唔入肉 , 仲有淨   


 ( 呢幾日真係日日都玩到好夜至返 , 好攰 , 好攰  ~ 

聽日又約咗去玩 , 所以冇乜時間去遊卜探大家  

等呢個假期完咗 , 等我回復正常生活有 番多啲時間再去探妳哋吖

 ( 打完呢篇 Blog 已經差不多又 五點喇 , 要早抖喇 )  

沒有留言:

張貼留言