2011年2月4日 星期五

鹽焗烏頭

2010年2月4日下午9:40公開累積瀏覽 1438 30

     鹽焗烏頭  ~   






以前我唔鐘意食烏頭魚架 , 因為好怕佢嗰陣泥味 , 一食落口就想

就算屋企人用果皮或者檸檬嚟蒸話可以僻咗陣腥味 , 不過我覺得用咗呢兩樣嘢整都蓋唔倒佢嗰陣泥味 , 就算泰式嗰隻整法我覺得都係一樣 , 接受唔倒  所以我從來都唔食 .


不過有次去朋友屋企食飯 , 佢就整咗呢個鹽焗烏頭 , 初初我都唔食架 , 不過喺佢哋嘅強迫推介吓  仲放到埋口邊咁就焗住食咗一啖 , 嗰一啖咬落又真係唔覺有泥味 , 食咗嗰啖之後我個碗又多咗一大嚿  咁就唯有食埋佢 , 到食完之後覺得呢個整法我都可以接受 , 之後自己都整過幾次 , 不過我發覺原來用本地養嘅烏頭係冇乜泥味架 , 雖然價錢係貴少少 , 但係我都情願俾多少少錢買條好味啲嘅嚟食 , 因為貴一貴都係買嚟食落自己個肚 , 所以我絕對唔會慳呢啲錢

  
  鹽焗烏頭 ~ ( 食譜 ) hanhan

 材料 :

   本地烏頭魚     一條 ( 冇泥味 , 口感好啲 )
   粗 鹽                 兩包 ( 街市 $2蚊一包 ) 


做法 :

先將魚沖洗淨放上碟上 , (要直放不要打側 )

 然後用粗鹽堆好 ( 好似堆沙堆咁包到實一實 ) 然後用大火隔水蒸15分鐘熄火取出放涼 .

 食時先將鹽撥走 , 然後响魚背頭後嘅位置用剪刀剪開魚皮即可以食 
大家可能會問點解要直放條魚唔好打側放 

點解要响背上剪開 ?  因為咁樣做就可以保存啲魚油唔會漏走哂

  

  

沒有留言:

張貼留言