2010年7月1日 星期四

7 - 1 慶 ~ 回歸

2010年7月1日下午11:58公開累積瀏覽 421 36



 7 - 1  慶  ~  回歸  

今日係 7 月1 號 香港回歸週年紀念日 

相信好多港人都安排咗節目慶祝 ,  我哋都唔例外 .

我嘅慶祝節目就係煮晚餐邀請"乜師奶"佢哋嚟食 

所以一起身梳洗完就出街食晏 , 食完嘢就去街市買餸預備今晚嘅晚餐 .

今日嘅天氣好好 , 太陽伯伯都好開心咁一齊慶回歸 , 不過就難為咗我 , 响條街度行咗一陣已經哂到我出哂汗

嗱嗱淋買齊嘢速速返歸第一件事就係 ~ 開冷氣 

一邊嘆冷氣一邊預備晚餐 .

等到成7 點都唔見人嚟 , 就叫"老細'電一電佢睇吓出門口未 .

唔電就由自可 , 一電就扯哂火

都唔知嗰兩條友點溝通架 , 一次又係咁 , 兩次又係咁 , 上次就互相模門釘 , 講明去妳屋企食 , 點知妳聽錯就走咗嚟我度 , 最終搞我哋要趕返嚟買外賣 一齊食

今次叫妳過嚟食 , 點知又聽錯 , 變咗妳有妳煮妳等 , 我有我煮我等   

最終佢都過咗嚟食 , 不過都係得佢一個嚟 , 又唔早啲出聲等我唔使整咁多嘢 , 搞到又食唔哂   

殘忍啲都要做一次架喇 , 唔該妳打包返去食埋佢 

  南瓜茸湯  ~ 

  我將南瓜 & 瘦肉煲淋再用攪拌器打至變茸再煲多一陣 , 好濃郁呢
 

  喬麥冷麵  ~  食唔哂 
  

  
    煙肉粟米蘑菇千島汁啤酒薄餅  ~ 

    係呀 , 又係啤酒薄餅呀 , 呢個用咗千島汁 ~ 我鐘意      

 

啡菇洋蔥茄醬啤酒薄餅  ~ 

   乜師奶就話呢個好味啲喎 !

 

  威靈頓牛肉餡餅  ~

    今次整得幾靚仔  跟 darling 用啡菇整真係香好多架 .   




沒有留言:

張貼留言