2010年7月27日 星期二

26 - 07 ~ Birthday Dinner

2010年7月27日下午1:14公開累積瀏覽 683 48

  

 26 - 07 - 10  ~  Birthday  Dinner
     

尋日係我 "老細”之大壽   

一早就問定佢想食乜
 
一陣又話好耐都冇食過鐵板燒  ~ 想食

轉過頭又話想食龍蝦   

得 , 得 , 得 , 冇問題 , 想食咪去食囉 , 話哂都係你牛一 , 想食乜我咪請你食乜 , 算係咁啦

所以前晚就上網搵咗好多間食店資料 , 搵咗幾間心水店鋪俾佢揀 , 有日式鐵板燒 , 韓燒 , 日本料理  &  Buffet .

點知佢睇完之後話 > 食鐵板燒 ,韓燒全部都係肉好漏喎 , 食日本料理又好似冇咩特別好味嘢食 , 而家
啲胃口細咗咁多食 buffet 仲唔抵 , 都係唔好出去食 ,  不如去買隻大龍蝦返嚟自己整咪仲好味


吓 ~ 買隻龍蝦返嚟咪 又要我 整餐 c

哎 ~ 算啦 , 見係你生日咋 , 你話咩就咩啦

所以尋日過咗去九龍城食完晏之後就出咗旺角街市買龍蝦

出到去本來諗住買番隻澳洲龍蝦食 , ( 因為咁多龍蝦之中澳洲龍肉質係最鮮味) 點知行哂咁多檔海鮮檔都搵唔倒澳洲龍 

問吓啲亞姐先知原本澳洲龍來貨好貴 , 冇人敢入貨 , 怕賣唔去蝕本 喎
買唔倒澳洲龍蝦唯有揀印尼龍蝦啦 , ( 雖然印尼龍蝦唔夠澳洲龍蝦咁鮮味 , 但係肉質都唔差 , 啖啖肉又爽口 )

最後我哋揀咗全檔最大嗰隻有兩斤半重 , 盛為$6 張紅衫魚


 返到屋企首先將龍蝦放入冰格雪1- 2 小時 

等佢瞓咗然後至落鑊隔水 30分鐘取出攤凍 .

  

    龍蝦凍食 ~

將蝦身肉一開二雪凍後 加沙律醬就咁食 ~ 入口啖啖肉 ~ 爽呀

  

  龍蝦什果沙律  ~

    我將啲龍蝦嘅腳趾 , 觸鬚同埋頸位嘅肉用咗嚟整沙律 .   

 

   乾燒伊麵 ~

   隻龍蝦好多膏所以我就將啲膏攞嚟炒伊麵 , 食落啲麵好甘香 ~ 正 !

  

   再嚟一個 ~ 煙牛肉片沙律菜
  

  老細至愛嘅龍蝦 生日大餐   ~   搞掂 
   

  特別鳴謝 ~ "老細" 幫我將隻龍蝦開邊拆殼

沒有留言:

張貼留言