2010年6月27日 星期日

進度唔錯 ^0^

2010年6月27日下午2:44公開累積瀏覽 520 35

        進度唔錯   ~  

呢幾日天氣好唔穩定 , 時晴時雨  
出街嗰陣就要帶太陽眼鏡擋太陽 , 但係返屋企嗰陣就要擔遮 ~ 真係玩  C人  
呢幾晚我都好勤力 , 不停咁整呀整 , 煮呀煮 , 終於都清咗唔少存貨

睇怕過多兩日我都可以摷定個雪糕機出嚟喇 

   

   星期四 ~  蒜茸香草芝士焗青口  
   

   焗鴨胸肉釀什菜卷 ~
    

      星期五  ~  洋蔥煙肉芝士焗大菌
  

   鮑汁炆鮑魚仔 ~
  

       焗酥皮菠菜卷 ~
  

     星期六  ~  煎黑豬扒

     特濃豬骨湯麵  ~   

原來呢篇 卜喺尋晚出架, 不過"亞虎"又發咗癲 , 啲相 load  咗一半就 short 咗  入唔返嚟 , 淨係不停咁話我未登記 , 連去其他卜友嘅 blog  都入唔倒 , 俾佢玩咗我成晚  嬲嬲哋熄鬼埋部腦 專心睇波  .
睇完場波都成五點鐘 , 所以今日好晏至起身 , 一起身就嗱嗱聲開機睇吓"亞虎" C 得未  , 點知一開機又冇事 LU 喎 , 可能尋晚俾"雷擘"咗佢兩嘢又正常番  所以繼續出埋篇卜 , 等我出去醫飽個肚返嚟再去遊大家個 Blog 呀 

沒有留言:

張貼留言