2010年6月24日 星期四

北海道牛奶布丁

2010年6月24日下午1:25公開累積瀏覽 205 24

  北海道牛奶布丁  ~    




上次食過整餅 Eva 嘅自家製 ~ 北海道牛奶布丁 ~ 好香好滑 好好味

諗起我都有盒 3.6 ( 上次 "鬆糕" thankful week 時買嘅 )

即刻  問佢攞抱抱   

我又要自家製 

我用咗食譜嘅份量再 x 2 整出嚟有10 杯仔 ~

今次幾都要留番杯俾自己食 , 試吓味

咦 ~ 點解 ~ 唔夠滑嘅 ?  又唔夠香嘅 ?

同整餅 eva 整嘅唔同嘅 ? ? ? ?

唔通係我懶 ~ 將啲布丁入杯前冇過篩所以唔夠滑  ?

唔通係啲忌廉 ~ 唔夠靚 所以唔夠香  ?  

 ?   ?   ?    ?    ?    ?    ?   ?  
   
   

以上照片從 joe joe blog 借用 , 因為我嘅老人痴呆又發作 , 整完唔記得影低 , 所以要去 joe joe 度借番嚟用   

沒有留言:

張貼留言