2015年9月9日 星期三

King size 洋蔥牛肉包

6-9-2015 (made)

呢期要減肥 所以好耐冇整麵包
不過身邊真係太多魔鬼 太多誘惑
今日終於忍唔住要開機, 嘻!
一係唔整,一整就玩大啲,整咗個直徑'12'寸長嘅 洋蔥牛肉包 ~ 嘿嘿
我見啲粉糰仲有淨就手痕痕加咗條辮仔圍一圍,懶靚咁 呵!
但忘了叉佢幾嘢比啲窿仔佢抖氣,所以個包包唔夠脹卜卜~ 激C  XXD
咁大個包 我同老細兩個當飯食都食唔哂呀,哈哈

老細叫我以後唔好玩咁大 好惡啃,以後只準玩包仔,可以分幾餐慢慢食 :P


*星期二 去完街回家時又執倒$$^0^(我耐不耐就會執倒$$)上次仲執倒一條紅衫魚,今次就執倒50皮

即刻放上fb分享,朋友笑我 鬼節喎 夠膽喺執$$ XD
 我話唔水驚我睇清楚唔係'冥通銀行'出嘅先執架,kaka kaka ! 
我跟手仲掉番幾個碎銀落地呢(呀媽教落話喺街執倒$$要跟手掉番啲落地立地稅,否則會行衰運架)
彩冇比食環署見倒我掉$落地,否則為咗50皮而唔見1500皮就大鑊XD*

沒有留言:

張貼留言