2014年4月22日 星期二

日式蛋包飯^^

20 - 4 - 2014



話咁快又到復活節 幾日假期大家有冇去玩吓呀?
我就慘啦 原本可以去日本玩 但老細公事煩忙唔行得開 所以搞到我都冇得去T^T
更慘嘅係仲要病埋呀陰公 !

呢幾日只係食薬,食粥,食麵包同瞓覺渡日真係dry 爆>.<
閉関幾日總算趕走病魔,今日有番啲精神同胃口可以同老細出街食晏順便去超市買番啲肉做晚餐
(幾日冇肉到肚好掛住啲肉味呀,更加掛住去了日本玩嗰幾條友)T^T
所以買了一些食材做一個日式晚餐慰藉下心靈先 〜 

主食
 Jumbo 版 日式蛋包飯
呢個蛋包飯我用了3隻大雞蛋+鮮奶煮,另外用了一杯米煮好成飯再加3條蟹柳,少許粟米粒炒好拌勻,完成後嘅蛋包飯足有8吋長 仲撐爆肚( 露飯呀) hahahaha


再嚟一個 豚肉煮
我用了美國黑豚肉片, 洋蔥,本菇 + 味淋,日式醬油,少許冰糖煮成。
簡單又美味^^

加多個清清哋 煙三文魚沙律菜


呢個復活節假期到了尾聲我都總算有餐似樣嘅落肚!

沒有留言:

張貼留言