2014年4月16日 星期三

高雄台北 之旅 - 2014

9 - 3 - 2014

是日天陰,間中有微雨
(冇再落大雨已經算萬幸)可以作最後沖(廁)〜 

第一站去了(大安區)忠孝敦化站3出口找 度小月 食蚵仔酥^0^


不過唔知點解呢碟蚵仔煎啲蚵仔好黑,記得以往食開永康街店嘅唔係咁,不過都好味^^
仲有擔仔麵,擔仔米粉,土豆豬腳. yummy ^^
 食完嘢坐一陣就埋單出去遊蕩下!




呢條街除了有度小月,仲有鼎泰豐,又有武藏拉麵同其他食店
好喜歡蕩呢類小巷好有曰本feel ~ 

蕩完街又去了商場遊蕩先再回酒店附近嘅 咖啡弄 high tea  ^0^

咖啡弄 在台灣有好幾間分店,呢一間就在我住的酒店附近~ 方便呢
香港嘅分店要排餐C先有得食,呢度好好多,我哋上到去都唔水排隊就有位,正!

我哋一坐低服務員就跟我們説每枱客人限時90分鐘後要交枱(夠哂時間食啦^^)
另一重點> 係每位客人都必定要點一杯飲品 ~ 這個當然沒有問題啦,因為佢哋嘅飮品款款都好吸引哦

佢哋嘅餐牌仲好精緻就如一本雜誌一樣,食物同飲品全部都好吸引 ~ 我嘅選擇困難症又出現喇>.<
揀呀揀,諗呀諗,最後決定(係老細決定)選擇了> 
冰美式摩卡咖啡,Oreo 沙冰,香蕉巧克力冰淇淋鬆餅,現烤燻雞吐司披薩。

嚟喇,嚟喇,上枱喇!佢哋嘅食物同飲品份量都幾大,又好味,樣樣都好味,價錢又唔貴埋單都只係台幣$620+10% 巧鬼抵食哦^^




食飽飽老細又被瞓魔急call 要回酒店睡一睡,我就獨自去了行地下街行商場"濕平"。
行夠了就回酒店放下戰利品抖一抖再到西門町作最後衝刺 ~ 食呀

今日都總算好彩,夜了沒再落雨,可以由酒店蕩去西門町
一到西門町商圈第一時間去揾雞 > 繼光香香雞^^
買了一份大雞邊行邊食,再到老天祿買手信
又去了食鴨肉扁1/4隻+米粉(一人一碗)好味,飽飽


食完再打包半隻鴨肉扁(真空包裝嘅呢)帶回香港再食^0^

飽餐一頓後又再行街街,西門町真係越夜越熱鬧
人多到好似去了旺角(都係國語人粵語人,少許其他國籍人士):目
十點一到仲多了好多小食攤檔在路中心擺賣(至like 呢)^^
行完街又可以掃多轉回酒店做宵夜~ haha

今晚係今次行程最後一晚在台北,明天就要走了,要再啤啤佢先瞓得著
今晚試埋柳橙味,芒果味^^

試哂4隻果味啤個人認為最好味係葡萄味,柳橙味,芒果味都好,反而菠蘿味一般
呀,好想買一箱帶回香港呀,但老細即刻話我 > 儍架妳,點拎呀!
>.< 點拎?咪用手拎囉,仲係要用你對手拎囉 > (更加之唔睬我)T^T


                                                Day 5 The End ~ 

沒有留言:

張貼留言