2014年4月3日 星期四

高雄 台北 之旅 - 2014

Day 4
8 - 03 - 2014

To day ~ 雨水一直落過不停 ><
原本plan 好今日落去基隆 ,不過睇天氣報導話 基隆港 有狂風暴雨
所以老細決定取消此行程,改為喺酒店附近"濕平"
見唔使遠行老細又再扮"豬豬俠"瞓晏啲=.="

我就一早醒了見肚仔餓所以自己梳洗落去食早餐
呢間酒店嘅早餐好特別,喺比兩張某cafe 嘅餐券客人自己出去食:目 
好彩間cafe 近酒店又易搵,所以我索性點了兩個餐外帶回酒店摷醒老細一齊食^0^


(回港同朋友講起"佢哋早我一星期出發,佢哋住嘅酒店都係比早餐券,仲要係老麥券,得一個包+一杯飲品)
原來而家台北嘅酒店仔興咁樣包早餐 hahahaha ~ 

講完早餐講番是日行程
由於今日都幾大雨又凍所以近近哋過了對面的台北車站遊蕩,行地下街然後去了微風廣場食晏
我哋好隨意地入了一間餃子店 ~ 小南門

睇過餐牌後見食物款式都幾多,心大心細樣樣都想試下(我有選擇困難症)呀haha
再看看其他食客發覺大多數人都點套餐,再翻看餐牌 oh ~ 原來套餐好抵食每份只須$180
就有一碟冷盤小吃,一個湯,一個主食(冷盤小吃是自助式到凍柜選一款)

我哋點了兩個套餐小吃選了拍青瓜,烤夫 ~ 兩霖冷盆都唔錯 ^^  
紫菜蛋花湯 ~ 味道清淡 
 酸辣湯 ~ 不酸不辣 麻麻哋
炸豬扒拼炒飯 ~ 份量十足 豬扒炸得香脆 好味
 煎餃子 ~ 又係份量十足 一碟有成十隻 , 但煎得不夠香口
食飽飽要去行下幫助消化,見雨冇咁大就決定坐的士去 永樂市場 睇下有冇靚布 ~ 但可惜今期興大花花布,我麻麻 所以今次冇收穫之下就返回酒店hea 下!
雨一直落過不停,好討厭>.<

但都要食嘢,所以決定冒雨落士林(因為應承了朋友買杏仁糖比佢)
去了新市林夜市離不開食蚵仔煎,豪大大雞排,苦瓜汁。




食完呢幾個主食後轉到後街想繼續再搵食時點知越行越大雨>.<好多食檔都冇開,我哋唯有求其買少少食物就走人返酒店了。

今晚試咗鳳梨啤 , 都係覺得葡萄味好飲啲 ^0^ 



我好討厭落雨,更加討厭出外旅遊時落雨 ~ Day 4 The end 

沒有留言:

張貼留言